2444
Sök

Piratstikins Audi A4 1,8TQ 2005. AVSLUTAT :O

Vad som hänt & vad som händer med audin från inköpet nästintill original 2009 till i dag 2013 och frammåt! nu nyaste är bygget till elmia 2014 och har mer fokus på utsidan än tidigare med blandannat kjolpaket och airrides :)

2015 Dbakuten.
788 226 Visningar
Projektet avslutat 8 december 2018
2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
23 augusti 2012
Trådstartare
volvo_pure_power skrev:
grymt big_smile haha gick den å äta? haha wink

har inte provat äta än, men nu är den väll konserverad oxå så jag kan väll äta den om några månader tongue bjuda på den till julbordet kanske smile

983 Inlägg
23 augusti 2012
tycker du ska smaka en tugga iaf big_smile lite senap så ären ju som ny! big_smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
23 augusti 2012
Trådstartare
Skoppet skrev:
tycker du ska smaka en tugga iaf big_smile lite senap så ären ju som ny! big_smile

kan ju skicka den om någon är intresserad att smaka? smile jag är humm.. ehh.. vegetarian big_smile och allergisk mot korvbröd oxå tongue

983 Inlägg
23 augusti 2012
Piratstikin skrev:
Skoppet skrev:

kan ju skicka den om någon är intresserad att smaka? smile jag är humm.. ehh.. vegetarian big_smile och allergisk mot korvbröd oxå tongue

Skicka te mej så kan ja ta några tuggor! äre gött vill jag ha flera smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
23 augusti 2012
Trådstartare
Skoppet skrev:
Piratstikin skrev:
Skoppet skrev:

haha ja jag kan ju skicka ner några till sjukan oxå så finns det där redan när du kommer in tongue

983 Inlägg
23 augusti 2012
Piratstikin skrev:
Skoppet skrev:
Piratstikin skrev:

haha ja jag kan ju skicka ner några till sjukan oxå så finns det där redan när du kommer in tongue

Ja tack! fan va gött smile mens skickar du serri? kan ju inte bli någe annat än bra för kroppen dedär? va kan hända?big_smile
måste prova!

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
23 augusti 2012
Trådstartare
Skoppet skrev:
Piratstikin skrev:
Skoppet skrev:

Ja tack! fan va gött smile mens skickar du serri? kan ju inte bli någe annat än bra för kroppen dedär? va kan hända?big_smile
måste prova!

haha nylon fibrer & epoxy lim är väll inte det lättaste för kroppen att smälta skulle jag tro smile ut kommer det väll troligtvis men hur bra man mår efter att kroppen tagit upp "vitaminerna" från epoxyn vette tusan tongue

983 Inlägg
23 augusti 2012
Piratstikin skrev:
Skoppet skrev:
Piratstikin skrev:

måste prova!

haha nylon fibrer & epoxy lim är väll inte det lättaste för kroppen att smälta skulle jag tro smile ut kommer det väll troligtvis men hur bra man mår efter att kroppen tagit upp "vitaminerna" från epoxyn vette tusan tongue

ääh är nog ingen fara big_smile kan man dricka alkohol kan man äta den korven wink

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
23 augusti 2012
Trådstartare
Skoppet skrev:
Piratstikin skrev:
Skoppet skrev:

måste prova!

ääh är nog ingen fara big_smile kan man dricka alkohol kan man äta den korven wink

Dricker personligen heldre alkohol faktiskt tongue

983 Inlägg
23 augusti 2012
Piratstikin skrev:
Skoppet skrev:
Piratstikin skrev:

Förstår det big_smile men nu är vi helt sate oftopic kom jag på:) Gillar bygget som fan å följt ett bra tag nu smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
23 augusti 2012
Trådstartare
Skoppet skrev:
Piratstikin skrev:
Skoppet skrev:

Förstår det big_smile men nu är vi helt sate oftopic kom jag på:) Gillar bygget som fan å följt ett bra tag nu smile

jajust ja, tänkte inte på vart vi skrev tongue

Men ja tackar för det. hoppas du vill fortsätta för denna vinter blir det lite mer extremt mot vad det har varit med ljudet & även lite kjolpaket & airrides hoppas vi big_smile

983 Inlägg
23 augusti 2012
Piratstikin skrev:
Skoppet skrev:
Piratstikin skrev:

jajust ja, tänkte inte på vart vi skrev tongue

Men ja tackar för det. hoppas du vill fortsätta för denna vinter blir det lite mer extremt mot vad det har varit med ljudet & även lite kjolpaket & airrides hoppas vi big_smile

Åh fyfan big_smile låter redigt gött! prem knappen kommer inte släppas vill ja lövarej smile fet ådi !

German Engineering
9 083 Inlägg
23 augusti 2012
Hur går det, Johan? smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
23 augusti 2012
Trådstartare
kanon det smile jodå det går fint. har 90% av grunden till alla dörrar och baklyckan klar redan & det är typ 3 månader innan vi ens rev bilen förra året smile skönt med extra dörr sidor som man kan jobba på smile nu ska väll stereo märke väljas och räknas ut lite vad & hur mycket som behövs. blir troligtvis att köra på hifonics i hela bilen smile snygg design & vad jag vet relativt ovanligt så ska bli kul att köra med et isåfall big_smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
24 augusti 2012
Trådstartare
Blir lite finlir med tvättningen i kväll då inför big car meet i Gävle i morgon smile sen ska det åkas till Västeråsträff #3 så blir en hel dag med bilar & roligt folk!!

Kanske ses i morgon? smile

298 Inlägg
24 augusti 2012
sweet, jag kommer vara i västerås!

Projekt ClubJDM
"I reject your reality and substitute my own." - Adam Savage

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
24 augusti 2012
Trådstartare
Way skrev:
sweet, jag kommer vara i västerås!

kanon, kanske vi ses där då smile

983 Inlägg
24 augusti 2012
Tar du med dej korven te Västerås? ska dit jag med big_smile blir heldag för mig med faktiskt big_smile först ställa ut skiten på ytong banan i kumla sen rullar jag mot västerås med andra "Trääliga" örebroare wink

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
24 augusti 2012
Trådstartare
haha jag tror den får ligga kvar hemma i garaget sålänge tongue annars måste den åka med hela dagen i bilen tongue

German Engineering
9 083 Inlägg
24 augusti 2012
Vi ses imorgon på Västerås-träff #3 smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Sök