5115
Sök

Bilbränder.

196 Inlägg
27 juni 2010
Trådstartare
Tjenare, tänkte starta en tråd om anlagda bilbränder. Vi kan disktuera åsikter och vad är för jävla typer som gör något sånt samt områden.

Anledningen till att jag startar denna tråd är för att min morsas kompis bil blev uppeldad på min gamla p-plats. Det var sammanlagt två bilar som antändes, den andra bilen blev mer skadad än morsans kompis bil.

Kända platser i Uppsala där eldandet härjar Stenhagen, Gottsunda, Eriksberg, Gränby och Sävja.

Dock har det också eldats på luthagen samt salabacke, men inte lika mycket.

Vad fan tror ni detta handlar om, polisen sitter ju med tummen i arslet och har inte lyckats lösa det hela, tror nog att om vi alla är extra vaksamma och håller utkik så skulle vi göra ett bättre jobb än polisen.

196 Inlägg
27 juni 2010
Trådstartare
Här I uppsala bränns alla möjliga bilar, inklusive hårtarbetande folks bilar, vet en snubbe som fick sin skåpbil dvs hans arbetarbil uppeldad. Branden som skedde igår var det en Volvo v70 samt en Ford mondeo som brann till en stor del, volvon blev det ju bara skrot av.

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
27 juni 2010
Amor_Vincit_Omnia skrev:
Här i Västerås tycker jag att det eldas lite bil överallt. Först är det alltid någon som själ en bil och sedan dumpat den någonstans, drygt 3 veckor senare efter den blivit dumpad så står den i lågor då någon känt för att tända eld på den. Såg alldeles nyligen en dumpad blå E34 utanför LIDL vid området bäckby i Västerås, om några veckor så står nog även den bilen i lågor.

Finns bra mycket tjackpundare och idioter i den här staden.

På bäckby är urbrända bilar en vardag ...

Så riktigt onödigt!
Kvittar vad det är för bil, bättre att isåfall bara lämna den än att bränna ...

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

820 Inlägg
27 juni 2010
Sen här i gbg har vi ju, Biskopsgården, kärra och så har dom härjat litegrann i området kring angered/bergsjön också om jag inte minns fel, men mest i biskopsgården... sicka jävla nötter som håller på med sånt här!

Om man säger

196 Inlägg
27 juni 2010
Trådstartare
Personligen skulle jag poppnita dom i ansiktet, dvs folk som tänder på bilar om jag skulle se något.

Forummoderator
10 576 Inlägg
28 juni 2010
Slå ett öga på forumets regler.   Vi använder tydliga rubriker och gör inte trådar fulla av svordomar och hot.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök