Eftersnack: Södertälje träff 27/6 kl: 19.00

NSR No Shame Racing
28 juni 2010 · 20 Inlägg

_Tony_ skrev:
StockholmStreetraceCrew
södertälje streetcars

Det ända som igentligen är desamma är ju 'street' synd bara att förkortningen blir samma...

Förkortningen är bara ett larv att gnälla om. Googla på ssc och se vad du får upp. Ska dom höra av sig till alla dom att dom heter samma i förkortning. Lycka till då fler stora organisationer har samma förkortning.
Tex:
Swedish Space Corporation
Svenska Studiecentralen
Shelby SuperCars

Ganska mycke större organisationer som har samma förkortning.

Sen har vi stort på båda armarna på tröjorna där det står SÖDERTÄLJE STREETCARS. Svårt att blanda ihop om man har lite läskunnigheter.

Senast redigerat av ssc (28 juni 2010)

No Shame Racing
_Tony_ ???
28 juni 2010 · 661 Inlägg

ssc skrev:

_Tony_ skrev:
StockholmStreetraceCrew
södertälje streetcars

Det ända som igentligen är desamma är ju 'street' synd bara att förkortningen blir samma...

Förkortningen är bara ett larv att gnälla om. Googla på ssc och se vad du får upp. Ska dom höra av sig till alla dom att dom heter samma i förkortning. Lycka till då fler stora organisationer har samma förkortning.
Tex:
Swedish Space Corporation
Svenska Studiecentralen
Shelby SuperCars

Ganska mycke större organisationer som har samma förkortning.

De ja menar... iof är detta inom samma "område" eller va man ska säga.

Får väl heta TEAM SSC ist då tongue

ThaLeffe
28 juni 2010 · 204 Inlägg

tack för idag. blev inge bansai starter då ja hade en liten incident i torsdag när folk fick gå o pocka upp delar efter mig längst med rakan. men men trevlig kväll som vanligt!

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE
_Tony_ ???
28 juni 2010 · 661 Inlägg

ThaLeffe skrev:
tack för idag. blev inge bansai starter då ja hade en liten incident i torsdag när folk fick gå o pocka upp delar efter mig längst med rakan. men men trevlig kväll som vanligt!

Gick ju bra ändå big_smile

NSR No Shame Racing
28 juni 2010 · 20 Inlägg

_Tony_ skrev:

ssc skrev:

_Tony_ skrev:
StockholmStreetraceCrew
södertälje streetcars

Det ända som igentligen är desamma är ju 'street' synd bara att förkortningen blir samma...

Förkortningen är bara ett larv att gnälla om. Googla på ssc och se vad du får upp. Ska dom höra av sig till alla dom att dom heter samma i förkortning. Lycka till då fler stora organisationer har samma förkortning.
Tex:
Swedish Space Corporation
Svenska Studiecentralen
Shelby SuperCars

Ganska mycke större organisationer som har samma förkortning.

De ja menar... iof är detta inom samma "område" eller va man ska säga.

Får väl heta TEAM SSC ist då tongue

Har väl ingen betydelse då vi har på armarna vad vi heter. Förkortning är väl inget man kan göra åt. Det blir de det blir.

No Shame Racing
_Tony_ ???
28 juni 2010 · 661 Inlägg

ssc skrev:

_Tony_ skrev:

ssc skrev:

Förkortningen är bara ett larv att gnälla om. Googla på ssc och se vad du får upp. Ska dom höra av sig till alla dom att dom heter samma i förkortning. Lycka till då fler stora organisationer har samma förkortning.
Tex:
Swedish Space Corporation
Svenska Studiecentralen
Shelby SuperCars

Ganska mycke större organisationer som har samma förkortning.

De ja menar... iof är detta inom samma "område" eller va man ska säga.

Får väl heta TEAM SSC ist då tongue

Har väl ingen betydelse då vi har på armarna vad vi heter. Förkortning är väl inget man kan göra åt. Det blir de det blir.

ja... hoppas dom nöjer sig me det big_smile

Bergsten Den snabbaste stillastående...
28 juni 2010 · 16 Inlägg

Kanon arrangerat (= Fick ju till och med testa om de fanns då drag i Dieseln ikväll!

Zplinter
28 juni 2010 · 8 Inlägg

ssc skrev:

_Tony_ skrev:

ssc skrev:

Förkortningen är bara ett larv att gnälla om. Googla på ssc och se vad du får upp. Ska dom höra av sig till alla dom att dom heter samma i förkortning. Lycka till då fler stora organisationer har samma förkortning.
Tex:
Swedish Space Corporation
Svenska Studiecentralen
Shelby SuperCars

Ganska mycke större organisationer som har samma förkortning.

De ja menar... iof är detta inom samma "område" eller va man ska säga.

Får väl heta TEAM SSC ist då tongue

Har väl ingen betydelse då vi har på armarna vad vi heter. Förkortning är väl inget man kan göra åt. Det blir de det blir.

D kan inte finnas 2 SSC varav d ena har funnits i några dagar d andra i flera år, dels att d e inom samma område,  Vi vill inte bli förknippade med eran stående södertälje träff med tanke på vad vi anordnar, så om man nu ska starta ett crew med fejsbuck o hela köret kanske man borde kolla runt först ,så man inte har ett annat crews namn eller förkortning då vi använder oss av S för i Stockholm S som i Streetrace C som i Crew 3 ord 3 bokstäver

Stockholm Streetrace Crew - SSC
We Own The Streets!
sebbe666 No Shame Racing Crew
28 juni 2010 · 680 Inlägg

det var en grymt rolig kväll..var mycket trevligt att köra idag....man fick ju stor pisk,,,hehe,men vad fan gör det....fick ju pisk av en annan volvo med en v8a i....gick GRYMT bra den volvon,,,,

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
Falkich Telge Drifting Team
28 juni 2010 · 602 Inlägg

Om man bara tar bort förkortningen på tröjorna och skapar en ny användare på G:org som inte heter ssc, då står det bara Södertälje StreetCars på tröjorna, är ni nöjda då? Eller får dom inte ens heta nått som kan förknippas med eran crew?

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
Falkich Telge Drifting Team
28 juni 2010 · 602 Inlägg

sebbe666 skrev:
det var en grymt rolig kväll..var mycket trevligt att köra idag....man fick ju stor pisk,,,hehe,men vad fan gör det....fick ju pisk av en annan volvo med en v8a i....gick GRYMT bra den volvon,,,,

lite däckrök bjöd du ju på iaf!

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
CarpeDiem German Engineering
28 juni 2010 · 9 081 Inlägg

sebbe666 skrev:
det var en grymt rolig kväll..var mycket trevligt att köra idag....man fick ju stor pisk,,,hehe,men vad fan gör det....fick ju pisk av en annan volvo med en v8a i....gick GRYMT bra den volvon,,,,

Jag var inte snabb med att fota när du burnade tongue Nästa gång får det bli wink

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Manken
28 juni 2010 · 194 Inlägg

Ta gärna namnsdiskutionen via PM istället för i eftersnackstråden. Smidigare och bättre smile

Senast redigerat av Manken (28 juni 2010)

tricha
28 juni 2010 · 13 Inlägg

Falkich skrev:
Tack så mkt för en underbar kväll! Nån som kan länka till svarta BMW:n och röda Supra:n som båda hade det lite slirigt, och kanske gröna 245:an, nån som vet vad som läckte från den?

Om du går in på putte84 här på garaget så hittar du svarta bmw´n han finns bland mina vänner med smile

vw nörd..
Krist
28 juni 2010 · 716 Inlägg

Ingen pratar om att någon bil gick sönder etc, så jag lägger in en bild jag tog igår kväll... Tolka det som ni vill, det jag ser är ypperlig perfektion och en mille går upp i rök...

https://www1.garaget.org/gallery/archive/71890/955733_5ammoe.jpg

Senast redigerat av Krist (28 juni 2010)

BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
JHJ
28 juni 2010 · 11 Inlägg

Hur får jag tag på bilderna från träffen och racet ?

BMW 328 Coupe "E36" (1998)
nicke8
28 juni 2010 · 218 Inlägg

Krist skrev:
Ingen pratar om att någon bil gick sönder etc, så jag lägger in en bild jag tog igår kväll... Tolka det som ni vill, det jag ser är ypperlig perfektion och en mille går upp i rök...

http://www1.garaget.org/gallery/archive … 5ammoe.jpg

den där va man och hämta med polaren som kör bärgare tongue

BlauMes
28 juni 2010 · 1 801 Inlägg

Glömde detta helt!!! sad

Kom på det vid halv elva! >_<

Saab 9-3 (2008)
mulleri
28 juni 2010 · 508 Inlägg

finns det några bilder?

Chippen Bilplåtslagare/Bilbyggare
28 juni 2010 · 201 Inlägg

Tack för återigen en bra kväll!

Cbc
Mazda RX 7 FC "Re aiyma Drift attack" (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang