Behöver du hjälp att svetsa bakaxlar så finns det en tjock kille här i stan som är riktigt jävla duktig på det. Han har svetsat många axlar och mig veterligen så har INGEN av dom gått sönder.
Behöver du hjälp att svetsa bakaxlar så finns det en tjock kille här i stan som är riktigt jävla duktig på det. Han har svetsat många axlar och mig veterligen så har INGEN av dom gått sönder.
nödvändigt att nämna att han va tjock?
Att han var tjock är poängen med hela mitt inlägg, det var egentligen det enda jag ville skriva, men kände mig tvungen att kamouflera det på något vis.
"Tjock på att svetsa" är SJUK på att svetsa, i romberga
Ja det var ju trist att han inte hade gjort det va, så du inte kunde gnälla i den här tråden också. Seriöst, du verkar ju ha nyregistrerat dig för att kunna söka upp varenda 740 som kan misstas för en driftingbil på hela forumet för att kunna gnälla. Jag undrar vem som är pinsam?