Hej, ni kan lägga till mig på XBL om jag får va med och lira någon gång. Jag har inte guld för tillfället men det ska införskaffas så snart som ekonomin tillåter det!
Det där med headset, det hänger väl med ett par lurar när man köper 360? har gjort det dom 3 gångerna jag köpt nytt iaf. (sen att det är trasigt redan som nytt är en annan femma)
Det där med headset, det hänger väl med ett par lurar när man köper 360? har gjort det dom 3 gångerna jag köpt nytt iaf. (sen att det är trasigt redan som nytt är en annan femma)
Bara ifrån vissa ställen, jag fick med när jag köpte mitt. Min kusin köpte ett slim förra veckan ifrån cdon.com och han fick inte något, så är nog olika
Alla har ju inte råd med en mic. O hade jag vart med så hade jag inte haft mic. Vad spelar det för roll? :S
Inte för att var nedlåtande, men 100 kr är väl egentligen ingen speciell summa. Ett headset kostar ungefär som en pizza och en meny på donken. Tycker nog allt att det spelar roll. Lättare att kommunicera, det blir mer socialt och roligare, även om man kanske inte vill prata så finns iaf möjligheten om det skulle vara något. Många som spelar online idag, på likväl konsol använder sig av mic. Just för att allt blir så mycket lättare.
word ante! , 100kr slänger folk hit o dit på pizzor,snus,cigg osv , men ett headset e för dyrt , tjut lixom!
Har fortfarande inte fått mitt forza men har varit borta hemifrån i snart 2 veckor också då jag är ute och rastar mig igen men kommer hem till veckan och då ska jag ta itu med det och få mitt spel så jag kan vara med!