Det är därför jag inte lirar Forza just nu. Men det blev ju en något jobbigt datum för Forza att släppas. Bara några dagar före BF3 och MW3
Vilket borde vart den hetaste veckan för FM4, helt färskt och folk fulla med intresse. Och ändå så var det näst intill stendött med racen trots 40-50st i klubben.
Att intresset skulle öka sedan är jag extremt tveksam till
Tjena! Är helt ny på Forza 4. Och har inte haft live förän nu. Hur säljer man sin design som man har gjort till en bil? Jag har bara hittat buy designs.
Hallå! Har varit GT5 frälst sen det släpptes, inte så att jag tröttnat men kul att prova något nytt och sen ligger jag inne med ett Xbox 360 och kom och tänka på fm4. Antar att det redan finns en drös av denna diskussionen men vad är för-/nackdelar GT5 vs FM4?
Svårt att få några konkreta svar, de kommer nog att sluta i en fanboystrid.. Men de är ju inte direkt samma spel, gt5 är ju lite mer simulator. Jag tycker att ljuden är bättre i forza än vad dom är i gt5, men båda är ju roliga spel helt klart Var väl inte direkt något svar som hjälpte dig på vägen men Men fattade inte, har du en krysslåda eller tänkte du köpa? Har du låda är de ju värt att köpa tycker jag, men ska du köpa xbox för bara det spelet, känns ju inte så värt...
Derdelis Jag har varit Gt fantast sen mina Playstationdagar men sen när det blev inköp av Xbox sen många år tebax så är det Forza som gäller av den enkla anledningen att det utvecklas och känns bättre för varje ny utgåva vilket man inte kan säga om GT som känns exakt lika mer eller mindre sen första spelet och ljudet som inte förändrats nåt(låter skit)
Nu med Forza 4 så har inte ens GT5 grafiken på sin sida längre, ljudet känslan onlineläget och spelet som helhet är överlägset GT5 om du frågar mig.
Slowly Du får ladda upp den på din storefront om jag kommer ihåg rätt
Ok tack. Men hur gör jag det då. För när jag går in där och ska ladda upp designs så finns där bara dom designerna som jag har köpt från andra. Jag kan inte hitta min bil som jag vill ladda upp....
Tjena! Är helt ny på Forza 4. Och har inte haft live förän nu. Hur säljer man sin design som man har gjort till en bil? Jag har bara hittat buy designs.
i auction house så kan du välja söka o lägga in bil, design o vinyler sen har du ju my storefront o där kan du lägga till det du vill sälja
Senast redigerat av Raggar_Jonte (29 november 2011)
i auction house så kan du välja söka o lägga in bil, design o vinyler sen har du ju my storefront o där kan du lägga till det du vill sälja
När jag är inne på my storefront och ska lägga till design( Press A to uppload) så får jag bara upp dom som jag har laddat ner. Får inte upp någon av mina designs. Snälla hjälp mig!!!
När jag är inne på my storefront och ska lägga till design( Press A to uppload) så får jag bara upp dom som jag har laddat ner. Får inte upp någon av mina designs. Snälla hjälp mig!!!
tror man måste spara designen som en fil sen kan man ladda upp den.