1532
Sök

Forza 4- tråden

6 691 Inlägg
20 november 2011
BF3 är så jävla awesome

Det är därför jag inte lirar Forza just nu.
Men det blev ju en något jobbigt datum för Forza att släppas. Bara några dagar före BF3 och MW3

De/Dem

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
20 november 2011
Malheus skrev:
BF3 är så jävla awesome

Det är därför jag inte lirar Forza just nu.
Men det blev ju en något jobbigt datum för Forza att släppas. Bara några dagar före BF3 och MW3

Vilket borde vart den hetaste veckan för FM4, helt färskt och folk fulla med intresse.
Och ändå så var det näst intill stendött med racen trots 40-50st i klubben.

Att intresset skulle öka sedan är jag extremt tveksam till

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

MR Andersson
1 229 Inlägg
30 Inlägg
21 november 2011
Tja ni får gärna adda mig på live heter Sommenpower smile
Är ingen pro på drift men lite roligt med svenska spelare!

171 Inlägg
21 november 2011
får gärna adda mig med:) heter danneSWE1991 lirar bara för skojs skull:)
men som sagt, kul att spela med andra svenskar

337 Inlägg
22 november 2011
Chevy Rottan o samma sak här lirar för kul

men hur letar man folk på liven har inte förstått det än hehe

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se

Find my damn Volvo!
169 Inlägg
22 november 2011
Inte haft spelet förrän nu, brorsan skaffade det idag. smile
Kan nog lira nångång, måste få fler bilar bara.

"Det är ingen Volvo eller Audi jag omkring med utan en BMW, det är skillnad på bil och BIL."
- BMW_330 på zatzy.com

65 Inlägg
22 november 2011
Är inget proffs på att drifta elle nått tongue Men lirar för skoj skull smile Bara til å adda om ni känner för att spela någongång tongue Freddeni heter jag smile

6 691 Inlägg
22 november 2011
Ska finnen lira måste jag också!

De/Dem

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
22 november 2011
saknar också att höra lite bittra finska svordomar i andra änden wink

123 Inlägg
22 november 2011
jag ska vara med också. :p

74 Inlägg
29 november 2011
Tjena!
Är helt ny på Forza 4. Och har inte haft live förän nu. Hur säljer man sin design som man har gjort till en bil? Jag har bara hittat buy designs.

124 Inlägg
29 november 2011
Hallå! Har varit GT5 frälst sen det släpptes, inte så att jag tröttnat men kul att prova något nytt och sen ligger jag inne med ett Xbox 360 och kom och tänka på fm4. Antar att det redan finns en drös av denna diskussionen men vad är för-/nackdelar GT5 vs FM4?

356 Inlägg
29 november 2011
Svårt att få några konkreta svar, de kommer nog att sluta i en fanboystrid.. Men de är ju inte direkt samma spel, gt5 är ju lite mer simulator. Jag tycker att ljuden är bättre i forza än vad dom är i gt5, men båda är ju roliga spel helt klart smile
Var väl inte direkt något svar som hjälpte dig på vägen men tongue Men fattade inte, har du en krysslåda eller tänkte du köpa? Har du låda är de ju värt att köpa tycker jag, men ska du köpa xbox för bara det spelet, känns ju inte så värt... tongue

648 Inlägg
29 november 2011
Slowly Du får ladda upp den på din storefront om jag kommer ihåg rätt
Senast redigerat av Ejan (29 november 2011)

648 Inlägg
29 november 2011
Derdelis Jag har varit Gt fantast sen mina Playstationdagar men sen när det blev inköp av Xbox sen många år tebax så är det Forza som gäller av den enkla anledningen att det utvecklas och känns bättre för varje ny utgåva vilket man inte kan säga om GT som känns exakt lika mer eller mindre sen första spelet och ljudet som inte förändrats nåt(låter skit)

Nu med Forza 4 så har inte ens GT5 grafiken på sin sida längre, ljudet känslan onlineläget och spelet som helhet är överlägset GT5 om du frågar mig.

74 Inlägg
29 november 2011
Ejan skrev:
Slowly Du får ladda upp den på din storefront om jag kommer ihåg rätt

Ok tack. Men hur gör jag det då. För när jag går in där och ska ladda upp designs så finns där bara dom designerna som jag har köpt från andra. Jag kan inte hitta min bil som jag vill ladda upp....

337 Inlägg
29 november 2011
Slowly skrev:
Tjena!
Är helt ny på Forza 4. Och har inte haft live förän nu. Hur säljer man sin design som man har gjort till en bil? Jag har bara hittat buy designs.

i auction house så kan du välja söka o lägga in bil, design o vinyler
sen har du ju my storefront o där kan du lägga till det du vill sälja
Senast redigerat av Raggar_Jonte (29 november 2011)

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se

74 Inlägg
30 november 2011
Raggar_Jonte skrev:
Slowly skrev:
Tjena!

När jag är inne på my storefront och ska lägga till design( Press A to uppload) så får jag bara upp dom som jag har laddat ner. Får inte upp någon av mina designs. Snälla hjälp mig!!!yikes

95 Inlägg
30 november 2011
Slowly skrev:
Raggar_Jonte skrev:
Slowly skrev:
Tjena!

När jag är inne på my storefront och ska lägga till design( Press A to uppload) så får jag bara upp dom som jag har laddat ner. Får inte upp någon av mina designs. Snälla hjälp mig!!!yikes

tror man måste spara designen som en fil sen kan man ladda upp den.

Sök