Jag behöver lite utmanare i Rivals, ligger etta på alla Time attack utom Nürburgring där jag förlorade med 1½ sek (surt som fan).
kom igen nu folk och utmana mina tider, jag behöver mer cash och att slå klubbmedlemmar sporrar en mer än random folk.
Jag har stukat handleden, så den har vart inlindad i 2 veckor typ. Jag tog tbx några förra veckan. Men jag har inte riktigt engagera mej.
Du har defenetivt hittat något knep dock, lust att dela med dej?
Ajdå, då får du krya på dig!
Knep och knep har jag väl inte, satsar främst på väghållning och så låg vikt som möjligt men det är ju ingen hemlighet precis, däremot börjar jag bli bättre på att ställa in utväxlingen. Funkar inget av det så gör jag en fuling och använder bilen som topplistan använder haha.
Jag behöver lite utmanare i Rivals, ligger etta på alla Time attack utom Nürburgring där jag förlorade med 1½ sek (surt som fan).
kom igen nu folk och utmana mina tider, jag behöver mer cash och att slå klubbmedlemmar sporrar en mer än random folk.
Jag har stukat handleden, så den har vart inlindad i 2 veckor typ. Jag tog tbx några förra veckan. Men jag har inte riktigt engagera mej.
Knep och knep har jag väl inte, satsar främst på väghållning och så låg vikt som möjligt men det är ju ingen hemlighet precis, däremot börjar jag bli bättre på att ställa in utväxlingen. Funkar inget av det så gör jag en fuling och använder bilen som topplistan använder haha.
Den är snart bra igen.
Mjo, du tjänar dock rätt bra på att köra med manuell koppling. Ngt jag är helt oförmögen till tydligen... Jag har verkligen försökt, men jag håller i dosan lite annorlunda, så det blir enormt obekvämt och konstigt när man inte längre kan sätta kopplings-knappen på "A"
Funderar nästan på ett Fanatec-kitt bara för att få en kopplingspedal!
Den är snart bra igen.
Mjo, du tjänar dock rätt bra på att köra med manuell koppling. Ngt jag är helt oförmögen till tydligen... Jag har verkligen försökt, men jag håller i dosan lite annorlunda, så det blir enormt obekvämt och konstigt när man inte längre kan sätta kopplings-knappen på "A"
Funderar nästan på ett Fanatec-kitt bara för att få en kopplingspedal!
Det har bara fastnat med koppling på pekfingret helt enkelt. Fast det jag vinner på snabba växlingar förlorar jag när jag ska bromsa och växla ner för jag använder pekfingret till både broms och koppling. Jag har använt koppling sen Fm3 och skulle aldrig få för mig att köra utan!
Den är snart bra igen.
Kan man ju visst? Jag kör med kopplingen på A och växlar på L1 och R1 Funderar nästan på ett Fanatec-kitt bara för att få en kopplingspedal!
Här kommer en bild på min c30, som ja köpte för 22(?)tusen, lacka om lite å sånt. satte på vinge,fälgar bur m.m. sen sålde för 115tusen (Y) Men eftersom man kört lite med volvo så vart ju allt gratis förutom inköp av bil
Sen mitt nyaste köp, bmw e28 m5 -88 "Alpina edition" Fan va jobbigt det var att måla den
Ser dock inte så jätte bra ut nu när ja kollar på datorn, men men. v10, 956hk just nu.
Kan man ju visst? Jag kör med kopplingen på A och växlar på L1 och R1 smile
Mja, men man kan inte ha kopplingen på A samtidigt som man växlar på X och B. Min vänstra hand kan inte göra 3 saker med precision samtidigt
Testa att köra koppling på LB och broms på LT, det tar ett tag att vänja sig men det är rätt gött till slut.
Stoner din jävel!
Min hand har snart gått ur led! Försöka avvänja årtal med ett speciellt sätt att hålla i dosan är svårt... Och jag försöker lära mej samtidigt som jag slåss i leaderboards, många fåniga missar blir det! Men bitarna börjar falla på plats, märker att det går bättre nu. Speciellt i bilar med lite motor.
Värt att skaffa live? Kör med de första 360 som kom! Pappa flashade eller chippade innan jag fick de i julklapp, och har hört nått om att om man har de flashat eller chippat kan de stänga ner hela mitt xbox? Kör självklart med orginalspelet och inget brännt skit! Nån som vet?
Är boxen chippad så kommer det märkas av, om du inte har ett bra chip som lyckas vara osynligt om man säger så. Annars låses detta: Konto Box Hårddisk
Okej, tack. Hur vet man om xboxet är flashat eller chippat? Som ni märker har jag verkligen NOLL koll! Jag kan köra brända skivor är de ända jag vet.. Kör dock alltid med orginalspel!
Är boxen chippad så kommer det märkas av, om du inte har ett bra chip som lyckas vara osynligt om man säger så. Annars låses detta: Konto Box Hårddisk
Okej, tack. Hur vet man om xboxet är flashat eller chippat? Som ni märker har jag verkligen NOLL koll! Jag kan köra brända skivor är de ända jag vet.. Kör dock alltid med orginalspel!
kan du köra brända spel är den flashad
Kan jag då köra online utan risk för att få kontot, boxen och hårddisken avstängd?
kan du köra brända spel är den flashad
Kan jag då köra online utan risk för att få kontot, boxen och hårddisken avstängd?