Ingen som är på att slölira litäää? Så att man har nåt att göra innan Karatefylla börjar kl 22 :>
Ny säsong av karatefylla?
Yes! Börjar ikväll kl 22 på TV6. Tyckte första säsongen var helskön, ingen fullträff kanske, men klart sevärd och kul att sitta och garva åt med polarna
Ingen som är på att slölira litäää? Så att man har nåt att göra innan Karatefylla börjar kl 22 :>
Ny säsong av karatefylla?
Yes! Börjar ikväll kl 22 på TV6. Tyckte första säsongen var helskön, ingen fullträff kanske, men klart sevärd och kul att sitta och garva åt med polarna
Håller med, ska lätt titta (på tv6play, har inte 6:an )
Men TV6 tillhör ju dom fria kanalerna, så den ska du ju ha
Men TV6 tillhör ju dom fria kanalerna, så den ska du ju ha
Ja jag vet, men har bara 1,2,4, barn/kunskapskanalen och SVT 24
Japp dem flesta kör med mic. tror de va 13 av 14 som hade mic igår så de är ett jävla kackel ibland
Alla förutom Blue_speed tror jag ;D
Får väll ta och skaffa en till Xboxet med då... Är man bunden till Microsofts egna eller har någon ett bra tips?
Jag använder denna, och mitt siberia headset, fungerar ypperligt! http://www.webhallen.com/spel/xbox_360/ … et_adapter Dock har de utgått från webhallen nu... Men kanske finns något liknande i närmaste tradition eller gamestop affär?
Bankörning utan assists, Oftast B/A-klass med regler för drivning. Det är väll 90% utav fallen, men sen kan det slinka in någon specialare. (Suv-race, muskelbilar osv)
Bankörning utan assists, Oftast B/A-klass med regler för drivning. Det är väll 90% utav fallen, men sen kan det slinka in någon specialare. (Suv-race, muskelbilar osv)
Gött, skönt att kunna sitta på t.ex youtube och aldrig behöva oroa sig för att ngt skall buffras, bara klicka i 1080p om filmen har det och njuta, aldrig några problem .