Ganska svåra att hitta dock, letat själv. Finns även Esi, som ligger på under 0.7 blandat. som är/sägs vara roligare att köra , men grym väghållning vid en sänkning, fast inget fel på orignalt i eller.
Ganska svåra att hitta dock, letat själv. Finns även Esi, som ligger på under 0.7 blandat. som är/sägs vara roligare att köra , men grym väghållning vid en sänkning, fast inget fel på orignalt i eller.
Hade en LSi, (finns bild under min Profil) Den la på 0.4 - 0.6 hur jag än körde. men sen smällde jag dock 2 kolvar, och ett företag satt in fördelaren fel, så den drack sen 1 liter milen :S, fast detta va mitt eget fel.
Försäkringen är billig, betala en helförsäkring i mitt namn (20år,mellanstad) la på runt 3000/år + tillägg billiga reservdelar på meca/mekonomen+garantin.
Hade en LSi, (finns bild under min Profil) Den la på 0.4 - 0.6 hur jag än körde. men sen smällde jag dock 2 kolvar, och ett företag satt in fördelaren fel, så den drack sen 1 liter milen :S, fast detta va mitt eget fel.
Försäkringen är billig, betala en helförsäkring i mitt namn (20år,mellanstad) la på runt 3000/år + tillägg billiga reservdelar på meca/mekonomen+garantin.
nä men det är samma motor och sedanen väger något kg mer bara. inte mkt mer, så det är exakt samma bränsle m.m! Oroa dig inte,
Kolla bara efter rost o och att den inte dricker olja, och helst att fördelaren är bytad. Då min gick på min så tog det över 2veckor innan jag hitta en beg. annars kostar en helt ny 3000
nä men det är samma motor och sedanen väger något kg mer bara. inte mkt mer, så det är exakt samma bränsle m.m! Oroa dig inte,
Kolla bara efter rost o och att den inte dricker olja, och helst att fördelaren är bytad. Då min gick på min så tog det över 2veckor innan jag hitta en beg. annars kostar en helt ny 3000
Finns det inget teknisk data om dom? Vilka modeller finns det o.s.v. Motorer.
Själv hade jag en Honda Civic -89 med 1.5-litersmotorn som förstabil. Visserligen en hatchback, men de finns ju som sedanmodeller också. Drog aldrig över 0.8 liter milen, hur man än gasade. Billiga i försäkring också..och roliga att köra
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
försök hitta en civic VEI, 1,5 liters motor med vtec-e, en arbetskompis har en sån, han säger själv att billigare bil har han aldrig haft, Han har fåttr ner den till o,48 milen, men dem är inte lätta att få tag på, finns även som sedan.
Jag köpte mig en Skoda Felicia för 9000 riksdaler. Drar 0,6 - 0,7 liter milen och den bara går och går utan problem. Ful möjligtvis, men vem bryr sig? Ekonomisk som fan.