Inför: STREET CARS FEST - lördag 31 juli ESKILSTUNA

Jensi
20 juli 2010 · 394 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/967196_f4cr33.jpg

Lördag den 31 juli arrangerar vi årets sextonde BILTRÄFFSTREET CARS FEST TOUR 2010.
Kom och upplev en trevlig dag tillsammans med sköna människor och häftiga bilar.

Datum  Lördag den 31 juli 2010
Ort  ESKILSTUNA
Plats  Tuna Park Köpcentrum (vid Mekonomen)
Adress  Gunborg Nymans väg 1
Öppet  12.00-16.00
Entré  Fri entré för publik och för bilar som vill medverka på träffen.
Utställningen  Deltagaravgift: 80 kronor (inkl. tvätt, infoskylt, ström, domarbedömning m.m)
Ytterligare info  Plats- och vägbeskrivning, anmälan till utställningen m.m. Street Cars Fest hemsida

Alla bilar är välkomna till träffen. ORIGINALARE, CUSTOMBILAR, RODDAR, MUSKELBILAR, GATBILAR, RACE- och SPORTBILAR. På träffen ordnar vi en utställning som det är frivilligt att vara med på, men det är absolut inget krav - du är lika välkommen ändå. Kom och träffa massor av människor som delar ditt intresse. Kom och var med på träffen och möt likasinnade och låt dig inspireras av alla fina bilbyggen. Vill du vara med i utställningen så anmäler du dig på hemsidan (länken ovan), eller chansar och anmäler dig på plats.

Priser delas ut till: Ten Outstanding Cars, Special Award, People's Choice och Best In Show.

Tvätt och inskrivning (bilutställningen)  från klockan 10.00
Prisutdelning (bilutställningen) ca klockan 15.30

VÄLKOMMEN! /SCF CREW

Senast redigerat av Jensi (23 juli 2010)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Nafets86
20 juli 2010 · 821 Inlägg

inte omöjligt att man åker hit smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Fet_intercooler
21 juli 2010 · 169 Inlägg

Ja man lär nog komma om vädret är okej;)

Man blir aldrig för gammal för att leka med bilar.
Volvo V90 D4 awd inscription "Blåbäret" (2017)
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
21 juli 2010 · 271 Inlägg

Vi är anmälda och uttagna med OPC´n... big_smile

// Tobbe å Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
pickistummen Billackerare
21 juli 2010 · 139 Inlägg

Skit man är inte hemma,ja ja kommer säker flera träffar

M-K_Photo Fotograf
22 juli 2010 · 25 Inlägg

kommer och fotar alla bilar smile

hollep
22 juli 2010 ·

funderar på att komma

sir_daniel www.kudoz.se
22 juli 2010 · 3 802 Inlägg

får se om jag får ihop civicen för premiärvisning!

Nordic_viper
23 juli 2010 · 41 Inlägg

Är ledig så jag kommer nog förbi smile

Meems Mupp?
23 juli 2010 · 28 Inlägg

lilla_tingeling skrev:
Vi är anmälda och uttagna med OPC´n... big_smile

// Tobbe å Lelle

Och jag följer med för att umgås lite med Ruben. tongue

Och klart man måste dit i vilket fall, så sällan det händer nåt i den här stan så man får passa på när det äntligen gör det. wink

viGGe- Tyskstükare!
23 juli 2010 · 225 Inlägg

Mycket möjligt att man svänger förbi om vädret är skapligt.

Jensi
26 juli 2010 · 394 Inlägg

Låter bra. Och, om det nu inte skulle bli en klarblå himmel, strålande sol, vindstilla och 40 grader i skuggan - så kan ni väl komma ändå.... ?

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
allenalle snickare
26 juli 2010 · 612 Inlägg

ja kommer dit,men de kan bli så att de blir med en annan bil än den röde,dock en annan från 9oo serien tongue

Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
per-ling
26 juli 2010 · 161 Inlägg

Båda bilar anmälda och medtagna så självklart kommer ja.. smile

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
26 juli 2010 · 1 177 Inlägg

per-ling skrev:
Båda bilar anmälda och medtagna så självklart kommer ja.. smile

Jag dyker upp med en Supra och en Celica, blir första utställningen med min röda BMW!

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Jensi
27 juli 2010 · 394 Inlägg

Fick precis ett mejl från tidningen Folket i Eskilstuna....

Hej!
På lördag kommer ju Street Cars Fest Tour till Eskilstuna och Tuna Park. Vår fråga är bara om några lokala förmågor från Eskilstuna anmält sig och sina bilar till tävlingen. Vi hade en tanke om att göra en förhandsartikel.
Mvh
/Xxxxx Xxxxxx, Tidningen Folket

Skicka ett PM till mig snarast om du är från Eskilstunatrakten, om du ska vara med på lördag och om du är intresserad av att bli omskriven. big_smile

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Unknown_Orebro
27 juli 2010 ·

Nu är jag anmäld  så nu får man hålla tummarna att man blir uttagen med!!

Nafets86
27 juli 2010 · 821 Inlägg

Lutar väl åt att man tar sig en liten tripp ner till E-tuna iaf smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Unknown_Orebro
28 juli 2010 ·

Gött antagen och ser fram emot E-Tuna och SCF!

Jensi
28 juli 2010 · 394 Inlägg

Woodpecker skrev:
Nu är jag anmäld  så nu får man hålla tummarna att man blir uttagen med!!

Kom igen nu, Sörmland. Nu vill vi se ALLA era coola bilar på lördag. Alla som anmäler sig till utställningen kommer med... ,men det är inget tvång att anmäla sig om man "bara" vill vara med på träffen. Då åker man bara dit. Alla är lika välkomna!

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang