Vi Kommer att lufta Golfen 2015 igen. Men vi kommer inte jaga DB! De blir demo our way!! Så vi syns i SOMMAR! Start sidan 113
racer-putte skrev:kul att du e igång igen KOMPIS
WooDMaN skrev:JAHAJA där rök baksätet E det till att försöka spela aphögt nu
Nymans skrev:Ser bra ut! Hoppas strömmen räcker lite bättre nu så steget/stegen vill hänga med hela vägen.
Obx skrev:Nymans skrev:Ser bra ut! Hoppas strömmen räcker lite bättre nu så steget/stegen vill hänga med hela vägen. Vi får hoppas på de
ChriZtoffer skrev:Haha fin "batterihög"! Men är det verkligen mer än 30cm kabel mellan batterierna på översta bilden?
racer-putte skrev:Obx skrev:Nymans skrev:Ser bra ut! Hoppas strömmen räcker lite bättre nu så steget/stegen vill hänga med hela vägen. Vi får hoppas på de annars ha ja en lösning på det .... köp fler
Obx skrev:racer-putte skrev:Obx skrev:Vi får hoppas på de annars ha ja en lösning på det .... köp fler Bra lösning Putte
racer-putte skrev:Obx skrev:Vi får hoppas på de annars ha ja en lösning på det .... köp fler
Obx skrev:Vi får hoppas på de
DKn skrev:Kanske ett namn byte på tråden skulle vara fint nu?
vw_nicko skrev:du, ta de där aq20k steget o skicka de till mig måste fan skaffa värr steg till mina spl
Obx skrev:vw_nicko skrev:du, ta de där aq20k steget o skicka de till mig måste fan skaffa värr steg till mina spl Inga problem!
Mohawwk skrev:Lilla steget