Vi Kommer att lufta Golfen 2015 igen. Men vi kommer inte jaga DB! De blir demo our way!! Så vi syns i SOMMAR! Start sidan 113
Kalle_Finnen skrev:Läckert!
Obx skrev:Kalle_Finnen skrev:Läckert! Kan nog bli styggt
racer-putte skrev:haru eldat basar ????? de e jue inte bra mest dyrt bara
dbakuten skrev:Räknade lite på dina mätvärden och då så var det inte lustigt att saker o ting går sönder när man skickar in ren 4-kantsvåg.Max 120V på högtalarutgången sen går det sönder.MVH//Björn
Obx skrev:dbakuten skrev:Räknade lite på dina mätvärden och då så var det inte lustigt att saker o ting går sönder när man skickar in ren 4-kantsvåg.Max 120V på högtalarutgången sen går det sönder.MVH//BjörnJa Pappa!
Holst skrev:Obx skrev:dbakuten skrev:Räknade lite på dina mätvärden och då så var det inte lustigt att saker o ting går sönder när man skickar in ren 4-kantsvåg.Max 120V på högtalarutgången sen går det sönder.MVH//BjörnJa Pappa! haha letade efter gilla knappen... får fan sluta hänga på fejjan tror jag
chippen_nr1 skrev:det bygget ser kul ut. trevliga resutat ni fått till
Mohawwk skrev:Dags o slänga i några gummin snart?
Obx skrev:Mohawwk skrev:Dags o slänga i några gummin snart? Finns nån mm kvar
Mohawwk skrev:Obx skrev:Mohawwk skrev:Dags o slänga i några gummin snart? Finns nån mm kvar haha så kan man ju också säga jag hade aldrig velat ha den så låg men det är ju jag