Vi Kommer att lufta Golfen 2015 igen. Men vi kommer inte jaga DB! De blir demo our way!! Så vi syns i SOMMAR! Start sidan 113
Mohawwk skrev:Ska ni börja spräcka ännu mer framrutor?? Eller ska jag säga: ska DU Sanny spräcka ännu mer framrutor?
Wiesel skrev:Grattis!!
Obx skrev:Mohawwk skrev:Ska ni börja spräcka ännu mer framrutor?? Eller ska jag säga: ska DU Sanny spräcka ännu mer framrutor? Har ska de inte spräckas nå mer Rutor!!
Mohawwk skrev:Obx skrev:Mohawwk skrev:Ska ni börja spräcka ännu mer framrutor?? Eller ska jag säga: ska DU Sanny spräcka ännu mer framrutor? Har ska de inte spräckas nå mer Rutor!! haha ska vi sätta en tusenlapp?
Obx skrev:Mohawwk skrev:Obx skrev:Har ska de inte spräckas nå mer Rutor!! haha ska vi sätta en tusenlapp? På hur lång tid?
Mohawwk skrev:Obx skrev:Har ska de inte spräckas nå mer Rutor!! haha ska vi sätta en tusenlapp?
Obx skrev:Har ska de inte spräckas nå mer Rutor!!
Mohawwk skrev:Obx skrev:Mohawwk skrev:haha ska vi sätta en tusenlapp? På hur lång tid?hela säsongen
Obx skrev:Mohawwk skrev:haha ska vi sätta en tusenlapp? På hur lång tid?
Mohawwk skrev:haha ska vi sätta en tusenlapp?
Obx skrev:Mohawwk skrev:Obx skrev:På hur lång tid?hela säsongen HUmm jävla unge! Ger dig mitt svar i morgon kväll
Mohawwk skrev:Obx skrev:På hur lång tid?hela säsongen
Obx skrev:På hur lång tid?
Mohawwk skrev:Obx skrev:Mohawwk skrev:hela säsongen HUmm jävla unge! Ger dig mitt svar i morgon kväll haha tror du jag är dum eller????? fast jag skulle nog kunna säga imorn me och du skulle tveka då också
Obx skrev:Mohawwk skrev:hela säsongen HUmm jävla unge! Ger dig mitt svar i morgon kväll
Mohawwk skrev:hela säsongen
vw_nicko skrev:153 i 26hz då tror ja nog rutfan inte håller xD hoppas inte du har någe stenskott Mohawwk: du blir nog snart 1000kr rikare
Mohawwk skrev:Rutan då?? Får vi se en bild på rutan???
rasurbo skrev:152 db i 25hz måste kännas häftigt
Obx skrev:Mohawwk skrev:Rutan då?? Får vi se en bild på rutan??? Rutan är hel!! Inga problem Grabben
Mohawwk skrev:Obx skrev:Mohawwk skrev:Rutan då?? Får vi se en bild på rutan??? Rutan är hel!! Inga problem Grabben haha hur länge då? Jaså? När jag åkte upp till Bollnäs har PL400 vart i farten
racer-putte skrev:du e jue galen du hur JÄVLA HÖGT lirar din BIL egentligen
Obx skrev:Mohawwk skrev:Obx skrev:Rutan är hel!! Inga problem Grabben haha hur länge då? Jaså? När jag åkte upp till Bollnäs har PL400 vart i farten De är ju bara på listerna
Mohawwk skrev:Obx skrev:Rutan är hel!! Inga problem Grabben haha hur länge då? Jaså? När jag åkte upp till Bollnäs har PL400 vart i farten
Obx skrev:Rutan är hel!! Inga problem Grabben