Vi Kommer att lufta Golfen 2015 igen. Men vi kommer inte jaga DB! De blir demo our way!! Så vi syns i SOMMAR! Start sidan 113
Slain skrev:man får gratulera! Nå planer du vill dela inför nästa år eller är det hemligt?
Skoppet skrev:Fan man är lite sugen på spl 150.4 steget
Obx skrev:Skoppet skrev:Fan man är lite sugen på spl 150.4 steget de ser ut som skrot men de funkar hur bra som helst fått lite stryk av alla burps
Obx skrev:Mohawwk skrev:Obx skrev:+ 155 är ju taget så inte sämre än de iaf Jo men tänkte 160dB är väll lite o ta i? 160 lär ju aldrig sitta. inte de som är målet heller
Mohawwk skrev:Obx skrev:+ 155 är ju taget så inte sämre än de iaf Jo men tänkte 160dB är väll lite o ta i?
Obx skrev:+ 155 är ju taget så inte sämre än de iaf
audioman_ skrev:Obx skrev:Mohawwk skrev:Jo men tänkte 160dB är väll lite o ta i? 160 lär ju aldrig sitta. inte de som är målet heller Hehe nänä säkert;)
Obx skrev:Mohawwk skrev:Jo men tänkte 160dB är väll lite o ta i? 160 lär ju aldrig sitta. inte de som är målet heller
Mohawwk skrev:Jo men tänkte 160dB är väll lite o ta i?
nesum skrev:Grattis, och kul att se den live på vallåkra.... Du snackar om att lägga av, menar du helt?..
vw_nicko skrev:men om ni ska lägga ner så kan ni skicka TL o 2 basar till mig bara för ja e så himla snäll xD
Obx skrev:vw_nicko skrev:men om ni ska lägga ner så kan ni skicka TL o 2 basar till mig bara för ja e så himla snäll xDInga problem Kompis.Ge mig 10000:- så löser vi de
evilaudio skrev:Obx skrev:vw_nicko skrev:men om ni ska lägga ner så kan ni skicka TL o 2 basar till mig bara för ja e så himla snäll xDInga problem Kompis.Ge mig 10000:- så löser vi de haha :-)vet du vart man får tag på TL?