Inför: STREET CARS FEST - lördag 7 augusti SUNDSVALL

Jensi
21 juli 2010 · 394 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/967386_bozzwy.jpg

Lördag den 7 augustii arrangerar vi årets artonde BILTRÄFFSTREET CARS FEST TOUR 2010.
Kom och upplev en trevlig dag tillsammans med sköna människor och häftiga bilar.

Datum  Lördag den 7 augustii 2010
Ort  SUNDSVALL
Plats  Birsta Köpcentrum (vid Mekonomen)
Adress  Lärlingsvägen 1
Öppet  12.00-16.00
Entré  Fri entré för publik och för bilar som vill medverka på träffen.
Utställningen  Deltagaravgift: 80 kronor (inkl. tvätt, infoskylt, ström, domarbedömning m.m)
Ytterligare info  Plats- och vägbeskrivning, anmälan till utställningen m.m. Street Cars Fest hemsida

Alla bilar är välkomna till träffen. ORIGINALARE, CUSTOMBILAR, RODDAR, MUSKELBILAR, GATBILAR, RACE- och SPORTBILAR. På träffen ordnar vi en utställning som det är frivilligt att vara med på, men det är absolut inget krav - du är lika välkommen ändå. Kom och träffa massor av människor som delar ditt intresse. Kom och var med på träffen och möt likasinnade och låt dig inspireras av alla fina bilbyggen. Vill du vara med i utställningen så anmäler du dig på hemsidan (länken ovan), eller chansar och anmäler dig på plats.

Priser delas ut till: Ten Outstanding Cars, Special Award, People's Choice och Best In Show.

Tvätt och inskrivning (bilutställningen)  från klockan 10.00
Prisutdelning (bilutställningen) ca klockan 15.30

VÄLKOMMEN! /SCF CREW

Senast redigerat av Jensi (24 juli 2010)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
DeeJay_R Märkestekniker
21 juli 2010 · 289 Inlägg

ses där smile

Tomten Tomten
22 juli 2010 · 1 065 Inlägg

ska in o kolla lite jag med

Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
zilkore
22 juli 2010 · 20 Inlägg

Ställer nog kanske ut Nissen för kul skull big_smile

Kia Ceed (2014)
Bumbi_
22 juli 2010 · 20 Inlägg

kommer upp å kollar ja å nån kompis smile

VIP - Very Invalid Person!
lilleman_ vw in my heart!
24 juli 2010 · 161 Inlägg

uppskrivet å bokat big_smile

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67
LeafBox Lat Perfektionist
24 juli 2010 · 6 359 Inlägg

Hördu.. Den 7:de Juli har redan vare, och det var en onsdag.

tur att man gick in i länken och kollade så man såg att det skulle stå 7 AUGUSTI isället

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Jensi
24 juli 2010 · 394 Inlägg

LeafBox skrev:
Hördu.. Den 7:de Juli har redan vare, och det var en onsdag.

tur att man gick in i länken och kollade så man såg att det skulle stå 7 AUGUSTI isället

Bra att du såg det. Har ändrat nu. 7 augusti är det som gäller.

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
tjarniz
25 juli 2010 · 361 Inlägg

åh lät skoj smile hoppas man ha möjlighet och komma ner

Jensi
28 juli 2010 · 394 Inlägg

Kom igen nu Sundsvall med omnejd, nu vill vi ha fler anmälningar - risk för att detta blir vårt första och sista besök norr om Gävle annars...

Ytterligare info  Plats- och vägbeskrivning, anmälan till utställningen m.m. Street Cars Fest hemsida

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
ponjon
28 juli 2010 · 28 Inlägg

Lite kort varsel! men ska försöka hinna med det! när de äntligen händer nått här uppe big_smile

350zzz
28 juli 2010 · 36 Inlägg

Anmält mej nu smile

Nissan 350z (2005)
Znurf
28 juli 2010 · 207 Inlägg

Jag förstår inte, om det är där jag tror att det är, och om det ser ut som jag har för mig att det ser ut, så om det kommer mer än 10 pers så är det slut på parkeringsplatser? tongue Är väl inte det bästa underlaget där heller?
Förlåt om jag verkar bitter ;P Men det finns oändligt stora och fina parkeringsplatser på det där området tongue Varför välja en liten, gropig och grusig plan tongue (Ja jaa, det är väl det enda som Mekonomen har tillgång till men vaf*n tongue)

Jensi
29 juli 2010 · 394 Inlägg

Znurf skrev:
Jag förstår inte, om det är där jag tror att det är, och om det ser ut som jag har för mig att det ser ut, så om det kommer mer än 10 pers så är det slut på parkeringsplatser? tongue Är väl inte det bästa underlaget där heller?
Förlåt om jag verkar bitter ;P Men det finns oändligt stora och fina parkeringsplatser på det där området tongue Varför välja en liten, gropig och grusig plan tongue (Ja jaa, det är väl det enda som Mekonomen har tillgång till men vaf*n tongue)

Vi vet inte om vi ska vara precis utanför Mekonomen, eller om de har tänkt att vi ska vara någon annanstans i närheten - ska försöka ta reda på saken under dagen. big_smile

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Robban57
30 juli 2010 · 52 Inlägg

Znurf Då har du inte varit på parkeringen vid Mekonomen på länge.. Är nyasfalterat och fint här utanför!

Robert Mekonomen Birsta

Braweheart braweheartsfoto.se
30 juli 2010 · 494 Inlägg

Ja kommer och ställer ut min V70.. big_smile

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Braweheart braweheartsfoto.se
3 augusti 2010 · 494 Inlägg

Jensi skrev:

Znurf skrev:
Jag förstår inte, om det är där jag tror att det är, och om det ser ut som jag har för mig att det ser ut, så om det kommer mer än 10 pers så är det slut på parkeringsplatser? tongue Är väl inte det bästa underlaget där heller?
Förlåt om jag verkar bitter ;P Men det finns oändligt stora och fina parkeringsplatser på det där området tongue Varför välja en liten, gropig och grusig plan tongue (Ja jaa, det är väl det enda som Mekonomen har tillgång till men vaf*n tongue)

Vi vet inte om vi ska vara precis utanför Mekonomen, eller om de har tänkt att vi ska vara någon annanstans i närheten - ska försöka ta reda på saken under dagen. big_smile

Hur gick det med detta.. Fick du något svar ??

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Jensi
3 augusti 2010 · 394 Inlägg

Braweheart skrev:
Hur gick det med detta.. Fick du något svar ??

Vi fick väl svar allihop från Robban57, i inlägget ovan... big_smile

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Braweheart braweheartsfoto.se
3 augusti 2010 · 494 Inlägg

Jensi skrev:

Braweheart skrev:
Hur gick det med detta.. Fick du något svar ??

Vi fick väl svar allihop från Robban57, i inlägget ovan... big_smile

Jo då ja läste det.. Men sist ja var på meko i birsta var parkeringen inte jätte stor.. Men vi ser på lördag.. :-P
Ser fram emot detta nu..

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
vwracing
3 augusti 2010 · 58 Inlägg

Jag kommer ner och kikar iaf..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang