visst gör de? Försök värva några! Ju fler destå roligare! vi måste minst få ihop runt 30-50 bilar för att de ska bli av
Ska göra mitt bästa med att samla på bilar, jag är troligvis med iallafall
MVH/c
Tung!
Än så länge har vi bara fått in en anmälan. Tänkte börja fylla på listan "Deltagare" ikväll. Vill ni att en bild på eran bil ska finnas på hemsidan, så posta en länk till eran favoritbild!
Funderar på om man kanske ska trycka upp ett gäng dekaler.. typ en schyst dekal att säta på huven eller i bakrutan för typ 20-30kr. Vore det något? De är ju kul om man gör reklam för skiten så de blir fler människor som vill vara med nästa gång.
Annars kan man ju fixa massa små stickers att sätta upp här och där.
Jag är på - någon som vill åka srt8 runt mälaren och hjälpa till att filma?
härligt!! glöm inte att gå in på hemsidan och anmäla dig så du kommer med på listan! Vill du att din bil ska postas i fotoalbumet så skicka med en länk när du anmäler dig
Sprid ordet till vänner! Finns också en facebook-grupp att gå med i. Sök på "Douchebag Rally"
Verkar askul! Anmäler mig när jag vet vilket datum så jag inte jobbar. Har även bjudit in 30 pers till FB gruppen som skulle kunna "passa" att vara med. Dekaler tycker jag är en skitbra idé, syns man finns man!
En sak bara... Tyckte uppdragen var lite väl anpassade till er killar
"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"
Verkar askul! Anmäler mig när jag vet vilket datum så jag inte jobbar. Har även bjudit in 30 pers till FB gruppen som skulle kunna "passa" att vara med. Dekaler tycker jag är en skitbra idé, syns man finns man!
En sak bara... Tyckte uppdragen var lite väl anpassade till er killar
Du kan vara lugn. Jag kan avslöja att Douchebag Rally kommer vara en lördag Jättebra av dig att bjuda in vänner! Tack för de!
ja jag funderar på att trycka upp dekaler, men det kostar ju en del, och jag vet ej hur många som kommer vara med. Känns lite dumt att jag ska spändera lite över 2.000:- om de bara är kanske 9 pers som är med.
jag betalar redan ca 150kr/månad för hemsidan. Så vi får se Bestämmer mig nästa vecka.
Låter kul.. om man inte har något annat för sig den dagen så e jag med och kan säkert få med mig några polare
Coolt! Gå in på hemsidan och anmäl dig, de går ju alltid att "avboka".. men de är lättare för oss om du redan har anmält dig än att göra de sista minuten
Bli gärna medlem i facebook-gruppen och bjud in dina vänner