och massa andraa ställen säger att det kommer regna vid sju-åtta tiden på kvällen. Men runt 16.00 är det sol m.m och även ska de vara fint väder hela kvällen i hbg!
Vart i Helsingborg kommer ni att träffas och vilken tid är det som gäller? Jag är här nere och hälsar på tjejkompisens släkt. Så jag känner inte en enda kotte här nere i bilkretsarna. Vore ju bra om man kunde prata med någon iaf. Vi bor hos hennes pappa i Ängelholm.
Om du även vill följa med ner til Malmö, så kom till Mc Donald i Landskrona 16,30. Memme och vi kör ner till Malmö då. Mc Donald ligger om du kör av södra avfarten till Landskrona och c:a 1 km kör du in mot centrum, så ligger det på vänster sida. (går inte att missa).
Vi ses på väla, tid är ej exakt men innan 10 iallafall r4f är där då. skriver 3 timmar innan hur vädret är i malmö så var uppmärksamma:) ! ses imorgon;)
Träffas på Mc Donalds Stattena i Helsingborg KL:16:00 avgång sen kör vi förbi MC Donalds i Landskrona sen fortsätter vi ner. MK Supra
daniel_83 skrev:
Vart i Helsingborg kommer ni att träffas och vilken tid är det som gäller? Jag är här nere och hälsar på tjejkompisens släkt. Så jag känner inte en enda kotte här nere i bilkretsarna. Vore ju bra om man kunde prata med någon iaf. Vi bor hos hennes pappa i Ängelholm.
Vi från Hbg svänger förbi Mc Donalds i Landskrona vid 16:45-17:00 kör vi ihop vänta på oss
BadBoy89 skrev:
jag kommer med till MCD i Landskona imorgon då:D
kanon. Vi väntar på er
Det blir bra gubbar, visa ska käka innan vi skulle köra. Supralady skulle ta något och äta med sin tös och följebilen, men jag har slängt iväg mitt nummer till visa så släng iväg ett sms eller ring om det är något!!!!
Som Memme skrev tidigare ang vädret tror jag nog stämmer mot eftermiddagen. Det blir nog bra och AnesN skrev att vi kör om det inte öser ner. Detta lilla för tillfället är lugnt. Håller tummarna för det slutar helt och fint väder ikväll.
Vi får se vad AnesN skriver sen vid 14-15 tiden.
(Du som barnen haver kär, ge oss för J_____len fint väder.......) Halleluja
Prognosen uppdaterad 07:45 Nästa uppdatering 11:30 det är Malmö jag kollade på men hoppas abra att det slutar regna sen att det är lite gråa moln gör fan inget
Just nu+16° lördag 14 augusti 11:00+20° lördag 14 augusti 15:00+23
1.Anesn - Toyota Supra - Malmö 2.Street_racing_90 - Audi s2 - malmö 3.P0LLE 4.Memme - Volvo 850 T-5 - Landskrona 5.Avinasch - Audi a4 1.8T - Malmö 6.Clintan - Bmw - Landskrona 7.Kash - Toyota Supra - Malmö 8.Tubbex -mazda 323 - Ystad 9.Topnotch - Honda Civic Type R mfl. - Skurup 10. Accurate - Peugeot 207 - Malmö (Ferrari 599 GTO - OM jag lyckats vinna massa pengar till dess;)) 11. pappaD - saab 900 - Malmö