Eftersnack: Meet of the month nr 4.

Alex_M Steker som aldrig förr
8 augusti 2010 · 503 Inlägg

Ja vad ska man säga. kasst väder.

Och till dig som körde en volvokombi med skåp performance dekal på bakrutan. Lägger du lakrits framför min bil en gång till och jag ser det. då blir det inte en smäll på rutan bara. då jävlar blir det värre kan jag lova. idioter som dig hör absolut inte hemma på en bilträff.

Och till dig som körde kleeman E63an: din bil är bara sååååå fet smile

Senast redigerat av Alex_M (8 augusti 2010)

8-)
tsdi Egenföretagare
8 augusti 2010 · 2 496 Inlägg

Riktigt kasst väder! Nu kunde man varit på krogen istället om man hade valt lite bättre från början! smile

Var in på donken en sväng. Och varenda jävla gång det är en bilträff med ett snabbmats ställe i närheten så ser det för jävligt ut där! Även om eran morsa kanske springer runt å torkar skiten efter er hemma så kan man väl för fan visa lite jävla respekt. Inte för att jag jobbar på donken eller någonsin lär göra det men det lär ju inte vara fruktansvärt kul när det kommer in massa brölande förväxta bebisar med ett knippe fjortisar och tror att det är på något jävla dagis.

Men tror träffen hade kunnat bli stor med ett bra väder! smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Gc8 Lackerare
8 augusti 2010 · 587 Inlägg

rolig träff med mycket träff dock dåligt väder hmm

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
Vertigo Räser Förer
8 augusti 2010 · 386 Inlägg

Det var då fan att man inte hade hunnit få ihop gammfemman till träffen sad Hade ju sett fram emot invigningssladda nya spisen sad

Swedish Bmw Mafia
Ett riktigt sprut, det enda rätta
Lindbäck Motorsport @ facebook
Bmw M535 Turbo
Shink
8 augusti 2010 · 108 Inlägg

Vart inte så speciellt bra träff förmodligen pågrund av vädret. Men creds till killen som körde 740n i kolmården som höll stämningen uppe ett bra tag! big_smile

Ja slant på bromsa...
Caylon Bayerische Motoren Werke
8 augusti 2010 · 271 Inlägg

Shink skrev:
Vart inte så speciellt bra träff förmodligen pågrund av vädret. Men creds till killen som körde 740n i kolmården som höll stämningen uppe ett bra tag! big_smile

Bara det att publiken sucka åt att han höll på hela tiden, hörde flertalet säga "kan han sluta snart, eller?" smile

OnTopic, Härligt att se så många ställa upp trots vädret. Bättre väder nästa gång! smile

BMW M3 E92 (2008)
Nuffe-X7
8 augusti 2010 · 34 Inlägg

inget vidare idag inte,, va bara u kolmården och så åkte i karavanen som va TOPP NOTCH sen åkte ja hem

Volvo 744 "Nuffe" (1990)
coffs
8 augusti 2010 · 29 Inlägg

Synd att vädret var en besvikelse, hade vart en toppenkväll annars. smile Men helt klart en bra kväll anyways smile

fanimej
8 augusti 2010 · 182 Inlägg

MFunf skrev:
Ja jag fick punktering så för mig var det väl en av de sämre träffarna det här året. smile

Trist att höra, jag såg den idag och jag gillar! smile




Dagens +

E63 AMG
3x E60 M5


Dagens -

Vädret
Alla 740 bönder som bara för att det är blött ute tror att dom är samuel hübinette
Kön på donken vid Ingelsta

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
Cableguy Lindén
8 augusti 2010 · 122 Inlägg

Träligt väder men det går ju inte åt några däck iaf wink

Volvo 965 D5 "250hk 550nm" (1996)
fegge99
8 augusti 2010 · 69 Inlägg

creds till snubben med vita evon som hängde upp den några varv, ljudet från den gav nog fler än bara mig gåshud (Y)

syabo
8 augusti 2010 · 1 278 Inlägg

vill se bilder!tongue

Street Knight
Vertigo Räser Förer
8 augusti 2010 · 386 Inlägg

Shink skrev:
Vart inte så speciellt bra träff förmodligen pågrund av vädret. Men creds till killen som körde 740n i kolmården som höll stämningen uppe ett bra tag! big_smile

jo om det hade varit i januari så. Vinterbilar kör man mellan okt-mars

Swedish Bmw Mafia
Ett riktigt sprut, det enda rätta
Lindbäck Motorsport @ facebook
Bmw M535 Turbo
Vertigo Räser Förer
8 augusti 2010 · 386 Inlägg

328 kompressorn säger jag bara smile Vilket LJUD

Swedish Bmw Mafia
Ett riktigt sprut, det enda rätta
Lindbäck Motorsport @ facebook
Bmw M535 Turbo
Michkijn Tangentbordsriddare
8 augusti 2010 · 1 825 Inlägg

Träffen i sig var väl rätt okej, dock så var det inte mer än förväntat att många skulle dra sig pga det olycksamma vädret. Karavanen kändes riktigt trevlig.  någon som höll räkningen? tongue

EDIT: hur många var det eg. som körde in i centrifugen vid Maxi parkeringen? (den som var vid busshållplatsen om man tar vänster i rondellen när man åker ifrån Maxi)

Senast redigerat av Michkijn (8 augusti 2010)

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
Coffen Håltagare
8 augusti 2010 · 239 Inlägg

Riktigt trevlig träff, mycket bilar fast vädret va lite sämre smile Upp med bilder ni som har! smile

Mr_Felix
8 augusti 2010 · 134 Inlägg

Var himla trevligt ute i kolmården när regnet höll i sig ett tag.
Och en himla mäktig känsla när karavanen rullade fram!

Shink
8 augusti 2010 · 108 Inlägg

reyland skrev:

Shink skrev:
Vart inte så speciellt bra träff förmodligen pågrund av vädret. Men creds till killen som körde 740n i kolmården som höll stämningen uppe ett bra tag! big_smile

jo om det hade varit i januari så. Vinterbilar kör man mellan okt-mars

Han bjöd ju på lite iallafall smile

Ja slant på bromsa...
fegge99
8 augusti 2010 · 69 Inlägg

jag har typ 3 bilder och 4-5klipp kan ju alltid slänga ihop nått och dra ut det på youtube, bättre än inget ingen super kvallite heller för den delen, http://www.youtube.com/watch?v=Jxqq4zh0vgs

Svensson_1 O.C.R
8 augusti 2010 · 29 Inlägg

fegge99 skrev:
creds till snubben med vita evon som hängde upp den några varv, ljudet från den gav nog fler än bara mig gåshud (Y)

Kul att det uppskattades wink (Y)

Senast redigerat av Svensson_1 (8 augusti 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang