..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Kan man besiktiga den när den ser ut som en polisbil? Eller är det inga problem?
Jag åkte nästan på 8000NOk i böter för att jag hade blåa dioder på min bil. Dom sa att bara utryckningsfordon fick ha det och att folk kunde tro att min 740 var en polisbil pga detta. Men detta var ju i norge och dom är ju lite speciella där....
Kan man besiktiga den när den ser ut som en polisbil? Eller är det inga problem?
Jag åkte nästan på 8000NOk i böter för att jag hade blåa dioder på min bil. Dom sa att bara utryckningsfordon fick ha det och att folk kunde tro att min 740 var en polisbil pga detta. Men detta var ju i norge och dom är ju lite speciella där....
Så är detta lagligt i sverige?
Nej. Man får ej köra bilen i detta utförande på gatan.
haha, hade på känn att det var något på gång men att det skulle bli såhär fräckt trodde jag ju inte!
finns det någon planering för vilka evenemang bilen kommer synas på i sommar? hade ju varit skithäftigt att se den i verkligheten men har tyvärr ingen möjlighet att ta mig till elmia-mässan
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team