Buick Lesabre 400 ,4d-ht -1967

harri
9 augusti 2010 · 34 Inlägg

Jag undrar om det är någon som vet hur många Buick Lesabre 400 ,4d-ht som finns i sverige? skulle vara kul att veta.

capricorn
PH_
9 augusti 2010 · 310 Inlägg

Rullar en precis likadan som din i min hemkommun, antingen en lycklig slump eller så är de rätt vanliga smile

Du kan ringa och begära ett registerutdrag på alla Buick lesabre från 67. Men beware, detta handlar om privatimporterade bilar så det är inte säkert att du får med alla eftersom bilen reggas in precis så som första ägaren fyllde i pappren. Det kan mao stå på lite olika sätt i regbeviset, kanske till och med felstavat?

I nyaste bilsport var det en kille som begärt ut papper på alla Chevelle som var registrerade i sverige. Det kalaset kostade tydligen 3000 så du får väl överväga hur kul det är att veta smile

Trevliga bilar de där Lasabre hursom. Jag gillar -63 cabben starkt.

Mercedes 190E 2.5 16v "Cosworth" (1991)
harri
10 augusti 2010 · 34 Inlägg

ok kul att veta men jag tror att man kan få reda på det gratis på nåt sätt,men hur?

PH_ skrev:
Rullar en precis likadan som din i min hemkommun, antingen en lycklig slump eller så är de rätt vanliga smile

Du kan ringa och begära ett registerutdrag på alla Buick lesabre från 67. Men beware, detta handlar om privatimporterade bilar så det är inte säkert att du får med alla eftersom bilen reggas in precis så som första ägaren fyllde i pappren. Det kan mao stå på lite olika sätt i regbeviset, kanske till och med felstavat?

I nyaste bilsport var det en kille som begärt ut papper på alla Chevelle som var registrerade i sverige. Det kalaset kostade tydligen 3000 så du får väl överväga hur kul det är att veta smile

Trevliga bilar de där Lasabre hursom. Jag gillar -63 cabben starkt.

capricorn
PH_
10 augusti 2010 · 310 Inlägg

Ring och fråga Transportstyrelsen.

Mercedes 190E 2.5 16v "Cosworth" (1991)
Pellefax
10 augusti 2010 · 644 Inlägg

Testa 118100

harri
13 augusti 2010 · 34 Inlägg

den var bra .ska ta o ringa på en gång.tack för tipset

Pellefax skrev:
Testa 118100

capricorn
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang