Eftersnack: Malmö cruzing mot helsingborg!

Supralady
14 augusti 2010 · 79 Inlägg

Memme skrev:
Supralady klaga inte ;P.. Ni hade en saab å Supra! wink big_smile

Saaben räknas inte, den var med ifall lilltjejen eller gubben skulle tröttna å vilja åka hem tidigare.

Toyota Supra MkIV "Familjeracern" (1993)
Memme I'am AWESOME..
14 augusti 2010 · 2 783 Inlägg

Både Lilltjejen och Gubben gilla det så ;D big_smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Tubbex
14 augusti 2010 · 1 517 Inlägg

jag är på om det blir av igen! smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Supralady
14 augusti 2010 · 79 Inlägg

Tjejen är ju miljöskadad! Åkt på träffar sedan hon föddes, typ..

Toyota Supra MkIV "Familjeracern" (1993)
MrJAM
15 augusti 2010 · 1 464 Inlägg

Memme skrev:
MrJam, detta blev visst det av!! big_smile..

Jo, men jag menar för egen del... tongue

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
AnesN Bilmekaniker
15 augusti 2010 · 805 Inlägg

Supralady: lägg upp bilderna jag tog med er kamera:D och han som hade systemkamera också tack:)

jo vi gör en ny cruzing närmsta veckorna ! förmodligen om 2v:)

Transporter89
15 augusti 2010 · 957 Inlägg

jag  är  med:D hoppas bara  att det blir rikti  fint väder  dåbig_smile

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
peter_1976 JDM
15 augusti 2010 · 2 201 Inlägg

det var riktigt bra organiserat. tack killar. bara riktigt synd på vädret
det var oxå mycket bra uppslutning. men ni var inte så vana att köra i lund va?   smile
blir det den 28:e så är jag på igen. Gärna som det var planerat, nån stor plats , där man kan fotografera osv.

Milton91 Elektriker
15 augusti 2010 · 2 Inlägg

BadBoy89 skrev:
det va  kul dock tycker bara  att folk som är glas glada  för jätte gärna läga sig sist och  göra vafan de vill där bak  för  kör om och tänak in sig mellan är inte värdens bästa grej   där var  en  renault clio sport  som bara kastade in sig  framför mej så att man var tvungen bromsa

Anes  nästa gång  så få du jätte gärna planera  väg utan trafik  ljus big_smile

Hehehe jag ber om ursäkt för de med att jag bara kasta mig in, jag var nog lite optemistisk där... hmm

olzzonman
15 augusti 2010 · 96 Inlägg

verkar ha varit ganska lyckat trots vädret..
hoppas det blir ett nytt försök snart

Memme I'am AWESOME..
15 augusti 2010 · 2 783 Inlägg

Och vi från Landskrona komma lär komma ner återigen eller vad säger ni ( Clintan66, Supralady, Mk-supra(helsingborg), Badboy89) winkbig_smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Supralady
15 augusti 2010 · 79 Inlägg

Memme skrev:
Och vi från Landskrona komma lär komma ner återigen eller vad säger ni ( Clintan66, Supralady, Mk-supra(helsingborg), Badboy89) winkbig_smile

Absolut!

Det går inte att ladda upp bilder för tillfället....sad

Senast redigerat av Supralady (15 augusti 2010)

Toyota Supra MkIV "Familjeracern" (1993)
Clintan66
15 augusti 2010 · 2 011 Inlägg

Supralady skrev:

Memme skrev:
Och vi från Landskrona komma lär komma ner återigen eller vad säger ni ( Clintan66, Supralady, Mk-supra(helsingborg), Badboy89) winkbig_smile

Absolut!

Det går inte att ladda upp bilder för tillfället....sad

Klart. Den 28/8 passar bra för mig. smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
StyggaBohlin
15 augusti 2010 · 39 Inlägg

alltså trodde ni inte skulle ut i vädret.. fasen vad det regna i Landskrona vid halv 6 tiden bara vräkte ner o stora sjöar överallt. Trafiken gick långsamt till Malmö skulle dit i annat ärende...
men vid 23 tiden så jag en del volvos som kom körandes vid Möllan o mötte en t-gul också men sen hittade jag inte några bilar vid halv 1 tiden...

men den 28:e är jag i Katrineholm bland flera t-gula så jag kan inte då..

Senast redigerat av StyggaBohlin (15 augusti 2010)

AnesN Bilmekaniker
15 augusti 2010 · 805 Inlägg

Ändrade planerana lite, vi skulle ju egentligen till utkiksplattsen (luftkastellet) för att ta bilder men ja tyckte det var lika bra att ta det på stortorget med tanke på vädret och där ute blåser det extremt mycket bredvid havet:P

xdaniellox
15 augusti 2010 · 45 Inlägg

AnesN skrev:
Ändrade planerana lite, vi skulle ju egentligen till utkiksplattsen (luftkastellet) för att ta bilder men ja tyckte det var lika bra att ta det på stortorget med tanke på vädret och där ute blåser det extremt mycket bredvid havet:P

Jag trodde att du gör så. Jag hade problem med bilen (ville inte starta). Det fanns fel meddelande "Emissions service erfordas". Jag tror att fick den vatten till insuget eller något sådan. Jag var väldigt  förbannad. Jävla bilen startade 18:20 och jag körde direkt mot havet men ni var inte där.

Jag hoppas att vi köra igen den 28de eller någon annan dag smile

Volvo S60 T5 "Violetta" (2001)
Transporter89
15 augusti 2010 · 957 Inlägg

Clintan66 skrev:

Supralady skrev:

Memme skrev:
Och vi från Landskrona komma lär komma ner återigen eller vad säger ni ( Clintan66, Supralady, Mk-supra(helsingborg), Badboy89) winkbig_smile

Absolut!

Det går inte att ladda upp bilder för tillfället....sad

Klart. Den 28/8 passar bra för mig. smile

så långt fram kan jag tyvärr  inte planera men  om jag jag ärlideig från jobbet  så  är jag lätt på:d kanske kan  vi hitta några  fler som kommer hänga med

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Transporter89
15 augusti 2010 · 957 Inlägg

Milton91 skrev:

BadBoy89 skrev:
det va  kul dock tycker bara  att folk som är glas glada  för jätte gärna läga sig sist och  göra vafan de vill där bak  för  kör om och tänak in sig mellan är inte värdens bästa grej   där var  en  renault clio sport  som bara kastade in sig  framför mej så att man var tvungen bromsa

Anes  nästa gång  så få du jätte gärna planera  väg utan trafik  ljus big_smile

Hehehe jag ber om ursäkt för de med att jag bara kasta mig in, jag var nog lite optemistisk där... hmm

ahh det är lungt   tyckte  det var bara lite önodlig att göra så  men  du är itne den förste som gör  så liksom:D du verkade vara  gas glad ialfall:P

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
skold040
16 augusti 2010 · 10 Inlägg

BadBoy89 skrev:

Milton91 skrev:

BadBoy89 skrev:
det va  kul dock tycker bara  att folk som är glas glada  för jätte gärna läga sig sist och  göra vafan de vill där bak  för  kör om och tänak in sig mellan är inte värdens bästa grej   där var  en  renault clio sport  som bara kastade in sig  framför mej så att man var tvungen bromsa

Anes  nästa gång  så få du jätte gärna planera  väg utan trafik  ljus big_smile

Hehehe jag ber om ursäkt för de med att jag bara kasta mig in, jag var nog lite optemistisk där... hmm

ahh det är lungt   tyckte  det var bara lite önodlig att göra så  men  du är itne den förste som gör  så liksom:D du verkade vara  gas glad ialfall:P

Gasglad är bara förnamnet på honom hahahaha tonguelol
Trevlig träff förövrigt, synd på vädret bara och därför jag drog tidigare!

AnesN Bilmekaniker
18 augusti 2010 · 805 Inlägg

finns en ny tråd uppe den 28! smile skriv upp er !

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang