St200 kjolar m.m.

hjd Skrotdosan.se
29 juni 2006 · 198 Inlägg

Är på jakt efter orginal kjolar till mondeo st200/220 99 års modell, har kollat bildelsbasen m.fl men inte funnit något.
Första givna frågan är givetvis, sitter det kjolar på st modellerna och skulle dessa passa på en mondeo 2.0 99'a? Tycker att det ser ut som om det skulle sitta kjolar på dom men vad vet jag.
Skulle någon råka ha några så hojta till.

Är även intresserad av vita mätartavlor och om någon har tips på vart man kan köpa dessa eller alternativt hur man skulle gå till väga för att göra egna smile
Vad jag har förstått så är det inte helt enkelt att byta kupé belysning (inkl till tavlor m.m.), nån som gjort detta?

Vad är det för bulltmönster på mondeon?

Är realcar dom som har mest godis till mondeon? Vilka andra finns det som säljer till just mondeo?

Jag kommer att få bilen i helgen och spänningen är stor, det är en lösenbil som far min köpt av nått försäkringsbolag för 6k, den har varit små krockad och toppen hadde en spricka men den ska vara utbytt nu och allt annat är fixat tydligen.
Jag har sökt på mina frågor utan resultat.

Projektråd: Direktörn, eller Geschäftsführer om man är haj på tyska, en ny forumtråd med text och bilder och sånt.
Tidigare: Sagan om skrotdosan, en gammal forumtråd med text och bilder och sånt.
RonnieH Ford är min grej!
29 juni 2006 · 582 Inlägg

Tjena! Ja det sitter kjolar på ST modellen och ja dom passar på 2.0. Att byta till en annan färg på innerbelysningen är nog rätt drygt med tanke på alla små lampor som sitter överallt är vita! det är plasten (typ fiberoptik) som är färgad. Har tyvärr inga kjolar men en realcar front a´la snöplog finns! du kan ju PM:a mig om det! Bultmönstret är 108/4 som de flesta Fordar, finns mycket beg att tillgå, även SAAB o Peugeot har det mönstret men dom har lite annan ET.

Lycka till med nya Forden då!!

Mvh En Ford tokig!

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping
Ford Fiesta "ST150" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang