Äh, måste säga att borbet (kopiorna?) är för små för att det ska bli snyggt om du inte åker "We-scrape" stuk, och det är ju inte spec praktiskt. Kör på Dino :> Svartlacka dem små å ha som lekfälgar!
NU Har jag äntligen fått tillbaka toppen och börjat smälla ihop motorn!!! fy fan vad taggad man är att få ihop skiten i sommar och åka ifrån alla e36or
Här kommer lite bilder.
Tack till tuggumimannen för hjälpen
Kommer forstätta imrogon och då hoppas jag att vi får ihop nästan allt på med kamrem grenrör och insug sen blire att beställa en sinter lamell:)
Joo visst turbo är väll najs men har redan haft turbobil och är inte sugen på en till tycker det är härligt med en vass sugtrimmad motor Extraktorgrenröret var sådär passform det gick på om man pressade lite men man märker att det inte är något dyrt.
Tack för alla kommentarer !!! update ska väll komma igen snart
har blivit riktigt mycket meck i helgen precis som det ska vara
Och efter mycket om och men så gick den igång, först började den läcka vid vattenpumpen så var ju bara riva ner och lägga på lite gegga som tätar bättre än skit packningen som man fick med pumpen. Efter vi bytt den så försökte vi igen och såklart så läckte det mer och den här gången från förvärmaren till spjällhuset så vi byte hela spjället och tätade det gamla. Sen jävlar hoppade bilen äntligen igång och fyfan vilken skön sång det är inget som slår det här ljudet på tomgång vill jag säga
Nya motor som väntar på att få komma in i bilen
Gamla motorn påväg ut
Nya spisen
Påväg hem med det gamla, tack till sebbutech som lånade ut sitt släp