Grymt projekt ! Fan va du jobbar på bra, och vad fin bilen blir
Grattis till körkortet, eller var det förra året kanske... Inte koll på datum på alla inläggen
Jag skulle behöva lite av din energi till min 200:a Det tar lite för lång tid för min del, men tids nog blir jag nöjd & klar... Önskar jag hade skaffat min när jag var 17år också
Kör lugnt nu med ditt nya körkort och 200:an.
Lycka till i fortsättningen !!
Man tackar man tackar!
Det var i november jag fick körkortet, jo det var av en ren slump som jag hitta den, annars skulle jag nog ha haft en Audi Coupe 20V eller liknande, vet inte om jag nämnde det innan men förra ägaren var så trött på den så han skulle ställa den på en öppen plats så dem kunde slå sönder den
Kan kanske komma förbi och kika lite på din bil, för jag har den och jämför med, eller som mål
Ah ok. Då har du blivit lite varm i kläderna med att åka 200:a
Jösses, ställa ut bilen för allmän skadegörelse. Ja det va då bra att du fick ta vid där istället
Ojdå, har du den som mål Nu fick ja precis lite press på mig känner jag Den har stått still sen hösten 2009, har sen dess mest skruvat isär för att förfina den. Stressmekar inget med den bilen. Har haft lite andra projekt mellan, sen lite tight med budget så har inte kommit så långt...
Haha ja då, var när 200 km/h på väg till Borås, men släppte direkt vid 200 km/h, för dem på plåten har inte passat in dörrarna så bra så det kändes som att dem skulle flyga av, haha
Känn ingen press, har inte häller så bra budget just nu (studiebidrag)....har ju en tanke att lacka om den och sedan riva ner fram-och bakvagn och göra det fint samma i motorrummet, får nöja mig med mtm 295 mjukvara, om jag hittar ett
Atte: paulfern@custom-auto-craft.com där har du, du får svar snabbt med
Grymt bra jobbat!! Hur fick du ut det gamla innertaket??
Det var ju inte helt lätt, med tanke på att det var limmat på vissa ställen. Men när jag tog ut det gamla taket så var jag inte så noga med om det gick sönder eller inte, så jag tog det genom höger bakdörr, men med det nya taket så tog jag ur stolarna och tog det genom förardörren
Grymt bra jobbat!! Hur fick du ut det gamla innertaket??
Det var ju inte helt lätt, med tanke på att det var limmat på vissa ställen. Men när jag tog ut det gamla taket så var jag inte så noga med om det gick sönder eller inte, så jag tog det genom höger bakdörr, men med det nya taket så tog jag ur stolarna och tog det genom förardörren
har inte hänt så mycket sen sist, då jag har praktik på Bmw i Mölndal och kommer hem vid sex-tiden och sedan gymmet
Väntar på min praktiklön som jag skall få i Juni, då blir det; S6 sportstötdämpare, H&R 40mm fjädrar, lacka om oken i titangrå färg, köra elektrolys på oken bak och fjäderbenen fram och lite annat
Med en klump i halsen och några tårar i ögat så har jag lagt ut 200an som intressekoll på Nordic Audi...anledningen är att jag tröttnade då jag och pappa mekade i 14 timmar med att byta urtramningslager eftersom det rasslade, med det hjälpe inte så jag har tappat lusten helt... Sen att den har kostat mycket pengar och tid, dock så säljer jag den endast till någon som vill och kan fortsätta projektet!
Det va ju ytterst tråkigt och höra,, har ändå känt att du skulle göra projectet färdigt och njuta av bilen sedan och det är ju just det när du lagt så mycket tid och pengar på den som jag funderar på om du gör rätt i att sälja.!! Men jag stödjer dig i dit val hur tråkigt det än är !! !MVH/ adde