Någon som har erfarenhet av styling företaget Carlab ?

Nazgul
23 september 2010 · 173 Inlägg

Beställlt lite grejer därifrån men inget har dyk upp och det har tagit typ 1 månad för en lev
som skulle ta 3-4 dagar.

Fick info idag att mitt paket var på väg men det gick inte att spåra via track&trace som i normala fall
alltid funkar.

Så är det någon som vet något om dom ,är dom bara skit(som jag börjar misstänka) lr ?

Well första & sista beställningen som gjordes därifrån iallafall,straffet för att man va dumsnål & ville
spara några kronor..

/Jimpa

Ford Mustang gt "Black pearl" (2015)
Volvo 2.5T (2004)
Jayman
27 december 2010 · 14 Inlägg

Bumpar denna.
Någon som har testat Carlab (med tanke på ovan input från Nazgul)?

/J

Grafisk formgivare - skapar bl.a. logotyper
Peter_Eriksson luftgekühlt für alle
27 december 2010 · 3 068 Inlägg

Jag har gjort två beställningar från Carlab, samt en vän till mig har köpt sportstol därifrån. Det har inte varit några problem alls, leveranstiden har varit nånting mellan 1-2v. Men vi har fått det vi beställt och inget krångel har förekommit.

Mvh / Peter

Jayman
27 december 2010 · 14 Inlägg

...tack! Då får det bli en order dit :-)

/Joel

Grafisk formgivare - skapar bl.a. logotyper
removal PULVERLACKERAR
15 juni 2011 · 605 Inlägg

Jag har för ca 2 månader sedan bes lite saker till forden, har betalat men ej fått mina varor. Dom svarar ej på mina mail.
Prövade att skriva från min sambos mail men då med en vanlig fråga, ex (har ni denna vara på lager) och då svara dom sen när jag frågade efter mina varor så sluta dom.

Så jag tycker carlab är skit

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack
Chevrolet Impala "nöjesbilen" (1959)
Chevrolet Impala "Knack8an" (1959)
Saab 9-3 VECTOR "E-85an" (2008)
Vite740
7 september 2011 · 46 Inlägg

Har du fått dina sakor?!?!

Vite740
7 september 2011 · 46 Inlägg

Jayman skrev:
...tack! Då får det bli en order dit :-)

/Joel

Fick du din order?

removal PULVERLACKERAR
14 september 2011 · 605 Inlägg

Jag fick mina varor men fick aldrig tag på dom och dom svarade inte på mail. Min plastade låda skulle vara klar för lack men det är den ganska långt ifrån.

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack
Saab 9-3 VECTOR "E-85an" (2008)
Chevrolet Impala "Knack8an" (1959)
Chevrolet Impala "nöjesbilen" (1959)
Vite740
15 september 2011 · 46 Inlägg

removal skrev:
Jag fick mina varor men fick aldrig tag på dom och dom svarade inte på mail. Min plastade låda skulle vara klar för lack men det är den ganska långt ifrån.

Okej, Fick min leverans tog cirka en vecka!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang