Har ett litet problem på min Volvo 745 Turbo Intercooler, då och då om jag tynger rejält på högerfoten efter korsningar eller andra roliga pådrag så tänds en röd lampa där det står "BRAKE". Vad kan felet vara? och vad gör man för att fixa det? någon som haft liknande problem? snälla hjälp!
har kollat bromsvätskan och den är som den ska. Har en Haynes gör-det-själv handbok men där hittar jag inget
bromsvätske behållaren är 2 delad säkert att det va bra med olja i den bakre ??? lampan lyser för att det är ojämttryck i de två kretsarna den kan va nån läcka nånstans eller lite luft
har kollat bromsvätskan och den är som den ska. Har en Haynes gör-det-själv handbok men där hittar jag inget
bromsvätske behållaren är 2 delad säkert att det va bra med olja i den bakre ??? lampan lyser för att det är ojämttryck i de två kretsarna den kan va nån läcka nånstans eller lite luft
kan räcka med att lufta bromsarna
okej, skall kolla i morgon när det är ljust! tack för svaret
kan räcka med att lufta bromsarna
okej, skall kolla i morgon när det är ljust! tack för svaret
kan inte bro på dåliga klottsar har för mig att det lös en lampa då och då när jag hade dåliga klottsar och på så vis blev lite vätska så kanske behöver bytas?!
Det är antingen ABS, vätskenivå eller slitagevarnare.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!