"rally stänklapp" göra/köpa/vart?

niqlaz
15 oktober 2010 · 240 Inlägg

hallo, nå bra matrial att göra stänklappar av? typ vit plast)? vart köper man de?

Senast redigerat av niqlaz (3 december 2010)

KennethL
15 oktober 2010 · 412 Inlägg

Ledsen Niklas men vi kan inte se vad du har för bild sparad i dina dokument, prova att ladda upp den här istället. wink

135
├┼┼
24 R
st200_timpa
15 oktober 2010 ·

rallyimport.se är ditt svar smile  3meters rulle och 60bredd med rally stänkskydds plast. 350kr
Finns i vitt,blått,rött och svart
http://rallyimport.jetshop.se/default.aspx

Senast redigerat av st200_timpa (15 oktober 2010)

niqlaz
15 oktober 2010 · 240 Inlägg

KennethL skrev:
Ledsen Niklas men vi kan inte se vad du har för bild sparad i dina dokument, prova att ladda upp den här istället. wink

okej tongue hehe då moste ja lägga upp den i galleri eller nå (ja gör de)

niqlaz
15 oktober 2010 · 240 Inlägg

st200_timpa skrev:
rallyimport.se är ditt svar smile  3meters rulle och 60bredd med rally stänkskydds plast. 350kr
Finns i vitt,blått,rött och svart
http://rallyimport.jetshop.se/default.aspx

okejokej smile

niqlaz
15 oktober 2010 · 240 Inlägg

då var de beställt! tack så mycke:)

AtlanticBlue
15 oktober 2010 · 46 Inlägg

länk på bild--->          C:\Documents and Settings\Niklas\Mina dokument\Mina bilder\etyr.JPG

lol.... wink

Med du fick ju det fixat iallafall smile

Ford Taunus GXL Coupe "Den gröna" (1973)
st200_timpa
15 oktober 2010 ·

du handla på en gång du smile .....kung!,

putte-740
15 oktober 2010 · 148 Inlägg

st200_timpa skrev:
rallyimport.se är ditt svar smile  3meters rulle och 60bredd med rally stänkskydds plast. 350kr
Finns i vitt,blått,rött och svart
http://rallyimport.jetshop.se/default.aspx

vad är det för tjocklek på dom? var ju jävla bra pris smile

Är en Volvotokig pöjk som inte drar mig för att skruva, älskar att köra bil, alltid skoj me lite lätt härj oxå =D
st200_timpa
15 oktober 2010 ·

putte-740 skrev:

st200_timpa skrev:
rallyimport.se är ditt svar smile  3meters rulle och 60bredd med rally stänkskydds plast. 350kr
Finns i vitt,blått,rött och svart
http://rallyimport.jetshop.se/default.aspx

vad är det för tjocklek på dom? var ju jävla bra pris smile

de finns två sorter, rullen är på 2mm, dom arken som finns färdiga är på 3mm

horsekiller
15 oktober 2010 · 747 Inlägg

Säger bara en sak. IKEA:S skärbrädor 50 kr för 4 st. Perfekt som stänklapp smile

Älgahäng Räjsing Club
Volvo 240 V8 "Alkoholisten" (1977)
Volvo 960 3.0 "Bec.ka" (1996)
st200_timpa
15 oktober 2010 ·

horsekiller skrev:
Säger bara en sak. IKEA:S skärbrädor 50 kr för 4 st. Perfekt som stänklapp smile

ja titta på sådanna oxå innan, men dom är ju inte "svarta" när dom ska vara just svarta, halv genomskinliga grå

horsekiller
15 oktober 2010 · 747 Inlägg

st200_timpa skrev:

horsekiller skrev:
Säger bara en sak. IKEA:S skärbrädor 50 kr för 4 st. Perfekt som stänklapp smile

ja titta på sådanna oxå innan, men dom är ju inte "svarta" när dom ska vara just svarta, halv genomskinliga grå

Nä nu kan man inte får riktigt allt på IKEA men ett bra val om det fungera smile

Älgahäng Räjsing Club
Volvo 960 3.0 "Bec.ka" (1996)
Volvo 240 V8 "Alkoholisten" (1977)
st200_timpa
15 oktober 2010 ·

horsekiller skrev:

st200_timpa skrev:

horsekiller skrev:
Säger bara en sak. IKEA:S skärbrädor 50 kr för 4 st. Perfekt som stänklapp smile

ja titta på sådanna oxå innan, men dom är ju inte "svarta" när dom ska vara just svarta, halv genomskinliga grå

Nä nu kan man inte får riktigt allt på IKEA men ett bra val om det fungera smile

självklart kan dom oxå fungera smile speciellt om storleken räcker på dom,
rullen ja "länka" om är ju suveränn att kapa i exakta rätt längder

kolvas
15 oktober 2010 · 4 001 Inlägg

st200_timpa skrev:

putte-740 skrev:

st200_timpa skrev:
rallyimport.se är ditt svar smile  3meters rulle och 60bredd med rally stänkskydds plast. 350kr
Finns i vitt,blått,rött och svart
http://rallyimport.jetshop.se/default.aspx

vad är det för tjocklek på dom? var ju jävla bra pris smile

de finns två sorter, rullen är på 2mm, dom arken som finns färdiga är på 3mm

2 mm är för tunna, dom viker sig, det funkar bra som sprutskydd under bilen men inte som stänkskydd, där krävs 3mm

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
putte-740
16 oktober 2010 · 148 Inlägg

helt värdelösa när dom bara är 2mm tjocka! =/ lutar åt ikeeas skärbrädor istället o måla svarta till vintern smile dom var fäll runt centim,etern tjocka va? mkt billigare och mkt bättre, "stänskyden" du länkade dtår det ju att dom mestadels används inom styling.. men tack för en bra förklaring eller vad man ska kalla detta smile bött gas o ge´n olja!

Är en Volvotokig pöjk som inte drar mig för att skruva, älskar att köra bil, alltid skoj me lite lätt härj oxå =D
racefan
16 oktober 2010 · 1 059 Inlägg

ga-lindberg har stänkskydd som du klipper till.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
Mogel KUNG
16 oktober 2010 · 441 Inlägg

horsekiller skrev:
Säger bara en sak. IKEA:S skärbrädor 50 kr för 4 st. Perfekt som stänklapp smile

Jag tog ditt tips och åkte och köpte idag blev as as bra.. Kort finns på min subaru... smilebig_smile


Tack för tipset..

SoL Eigenbrötler
16 oktober 2010 · 1 237 Inlägg

st200_timpa skrev:

horsekiller skrev:
Säger bara en sak. IKEA:S skärbrädor 50 kr för 4 st. Perfekt som stänklapp smile

ja titta på sådanna oxå innan, men dom är ju inte "svarta" när dom ska vara just svarta, halv genomskinliga grå

jag köpte fyra uppsättningar (8 skärbrädor) och tog en ur varje förpackning då en är genomskinligt grå, och en var betydligt svartare i varje förpackning.

Opel Rekord Coupé "Sopel" (1968)
horsekiller
16 oktober 2010 · 747 Inlägg

Mogel skrev:

horsekiller skrev:
Säger bara en sak. IKEA:S skärbrädor 50 kr för 4 st. Perfekt som stänklapp smile

Jag tog ditt tips och åkte och köpte idag blev as as bra.. Kort finns på min subaru... smilebig_smile


Tack för tipset..

Ja inga problem smile Smidigt är det smile

Älgahäng Räjsing Club
Volvo 960 3.0 "Bec.ka" (1996)
Volvo 240 V8 "Alkoholisten" (1977)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang