Har följt tråden flitigt sen den startades och jag är verkligen imponerad över all tid du lägger ner på bilen, verkligen hur snyggt som helst.. vill inte ens tänka på pengarna.. man skulle kunna tro att du är miljonär.
** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
Har följt tråden flitigt sen den startades och jag är verkligen imponerad över all tid du lägger ner på bilen, verkligen hur snyggt som helst.. vill inte ens tänka på pengarna.. man skulle kunna tro att du är miljonär.
Kan bara hålla med. Blir riktigt imponerad av hans jobb och det är riktigt mycket respekt åt de som har sådan här passion för sina bilar. Har de dessutom helrätt smak som Jimmy med sin Fatbastard-V70 så är det nästan overkligt bra. Grattis till blanka pappret förresten!
Tack för era snälla inlägg Man får jobba hårt på sina riktiga jobb så det går runt, är ju löjligt dyrt endel saker Nästan aldrig någon fritid, så när denna blir klar så ska det trappas ned lite på mekandet. blir så mycket annat man går miste om. men kommer nog aldrig lägga ner det helt för det är skoj !
idag blir det små pill, ändrör, nån klamma på avgassystemet, dämpa dörrsidor, beställa nya skyltar, få upp led rören under bilen har dubbla paket nu så det kommer nog lysa upp bra
Såg den utanför sibylla igår. Och kan bara säga: Riktigt snygg!!!
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
såg den igår på A6 vad ville polisen er igår? grymt snygg
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!