Byggs om från helt orginal till en bil utöver det vanliga man ser på en parkering . Drifting kommer det andas o bilen kommer användas brutalt o hårt som den ä värd att behandlas ?
Sitter inte filtret lite utsatt där framme? Tänkte mest ifall du skulle råka åka av banan nån gång Ser mycket bra ut annars, och ska du ha gråmetallic så ska du lätt ha vita Rota GTR på den
You can't polish a turd, but you can roll it in glitter. Med reservation för ev. felskrivningar.
Sitter inte filtret lite utsatt där framme? Tänkte mest ifall du skulle råka åka av banan nån gång Ser mycket bra ut annars, och ska du ha gråmetallic så ska du lätt ha vita Rota GTR på den
Lite utsat är det men ett filter är inte så farligt dock kommer det nog inte ta i då jag ska ha hasplåt fram under till men tycktedet blev lättast snyggast och bäst me slang dragningen
Jag kör med R-däck som är lite bredare än vanliga gatdäck. 235*40*18 fram motsvarar ca 245-255.
265*35*18 bak motsvarar ca 275-285.
Det är på 9,5 resp 10" fälgar. Jag har även widebody på min S13 så du får kolla vad som får plats på din Skyline.
Min är juh breddad bak så bak får ja plats med upp till 295 om jag hadde hittat fälg dock vill ja ha 10 fälg inte bredare så Kommer fälgen förlångt ut nu med 5 cm spacer så svarvar ja av spacern till de bli perfekt . Men vad är normal bredd på däck till 10 tum bred 265 ?
tackar fy slipmaskins helvetet gick juh sönder med så beställt nya kolstift till den och ska se fall den får nytt liv då så fall går det lite lättare att slipa glasfiber det suger för hand
tackar fy slipmaskins helvetet gick juh sönder med så beställt nya kolstift till den och ska se fall den får nytt liv då så fall går det lite lättare att slipa glasfiber det suger för hand
Lite små störigt. Jo glasfiber är lite segt att slipa, har man märkt
Riktigt fin blir den! Ser fram emot att se den klar.
Tackar
Kan även medella att update kommer inom kort då jag har problem med datorn Nyheten med bilen är att folieras i två färger ! O att huv bagage front o höger fram skärm är klar för slipgrund utvändigt Huv o bagage lucka skall målas om invändigt är klara för detta med mvh thomas
Folierings film beställd. får slipgrunden i dag o svarta färgen som kommer va invändigt huv bagagelucka invändigt dörrar osovidare Idag kommer huv enaframskärm front och bagagelucka slipgrundas då det är dessa saker som är färdiga o det som fick plats i mor o fars garage däf ja ska grunda