Byggs om från helt orginal till en bil utöver det vanliga man ser på en parkering . Drifting kommer det andas o bilen kommer användas brutalt o hårt som den ä värd att behandlas ?
Så äntligen vet jag vart paketet är och verkar som jag kanske kan få det i morgon usps bad jätte mkt om ursäkt då det blivit nått fel och därför det tagit tiden som det gjort.
hoppas kanske på att få bagage luckan och vingen i morgon med man vet aldrig skulle varit kul o testat på lördag när man skall ut till garaget .
luckan satt som ett smäck ju gött att delarna äntligen föll på plats med
Verkligen hoppas far min hinner låna svarv för svarva vevaxeln o motera oljepumpsdrivning nu inom kort Så kan ja lämna hela kalaset på balancering sen Komplett ink svänghjul koppling atar rubbet
luckan satt som ett smäck ju gött att delarna äntligen föll på plats med
Verkligen hoppas far min hinner låna svarv för svarva vevaxeln o motera oljepumpsdrivning nu inom kort Så kan ja lämna hela kalaset på balancering sen Komplett ink svänghjul koppling atar rubbet
Idag vägde ja in mina kolvar o stakar Redo att stoppas i blocket så fort jag filat in kolvrings gapen
Snart så är det montering på gång Har några små grejer o fixa innan allt finns till motorn igen Sålt av ganska mkt jag haft liggandes o vissa grejer ska uppgraderas lite Osv så snart ä det dax hoppas ja