Holmqvist;s Dodge Magnum SPL Dynamics. Sugen på nått nytt
Projektet startade vintern 2010/2011 med att göra om inredningen samt ljudbygge. Kommande vinter fick bilen ett helt nytt utseende med bland annat ny lack. Strax innan Elmia 2012 stod bilen kvar och den visades upp för... Visa mer
Kul att ni gillar det Det Värmer och gör att man blir ännu mera tagad till att göra bilen fin
Musse; Ja det tycker jag med Ja vi kanske skulle göra ett till ryck i helgen Du är alltid välkommen att hjälpa mig Bättre hjälp och sällskap får man leta efter.
Supra_robin; Tackar
floff; Ja på bilderna kanske den påminner om den men på riktigt och i bra ljus så är det långt ifrån
JDMCRAZE; Tackar tackar Men med denna färgen jämfört med den svarta så ser den ut att ha gått ner ett ton i vikt hehe
lacken måste ses i riktigt ljus då får man se den riktigt fina lystern. Bra det Derbi då försöker vi göra ett ryck denna helgen Så står bilen snart klar på bockarna
Ja det känns skit kul Lite chockad faktiskt Hade inte räknat med att dom skulle välja ut min bil bland dom tio som får äran att stå där Nej stressigt blir det inte. Det är inte så jätte mycke kvar att göra. Det som är "problemet" är att få tag på någon som kan renovera mina fälgar.
Verkligen kul. SKönt att det mesta e klart då iaf, hoppas du hittar nån som fixar fälgarna då, måste väll finnas nån som löser det e ju över en månad kvar.
Får bli ett litet ryck i garaget när jag slängt i mig lite mat Är inte så jätte mycke kvar att göra på bilen innan den är klar, så därför finns det inte så mycket mer att visa för er Så masa er ner till Elmia i påsk och kika på bilen Det största problemet jag har just nu är att få fälgarna renoverade, hittar ingen i Karlstad området. Har inte tid att skicka iväg dom någonstans. Kom gärna med tips
Idag fick man sig en fin dags tur till Eskilstuna och Krom-Teknik AB för att avkroma mina fälgar Blev lite fräna efter behandlingen faktiskt.
Annars i veckan har det varit lite stilla, plockade av bromsskivorna fram. Imorn kväll blir det ett ryck med bilen
Kan stolt presentera en ny sponsor till projektet, denna gången är det Däckbolaget i Karlstad som ställer upp med att kränga på mina nya däck samt balansera. Detta tackar jag enormt mycket för. www.dackbolaget.se
Kan starkt rekommendera detta företag om ni skall kroma av någonting, mycket bra priser och mycket bra kundkontakt. v
Visst blev dom snygga? ;P
Här var det tomt. Nya monteras nästa vecka när jag fått tillbaka mina broms-ok från lack.
Imorgon Derbi ska jag jaga dig med svetslåga om du slappar vid bilen Nu ska resten dit hehehe Ska bli intressant att se fälgarna sen när dom är klara. Är riktigt nyfiken