Holmqvist;s Dodge Magnum SPL Dynamics. Sugen på nått nytt
Projektet startade vintern 2010/2011 med att göra om inredningen samt ljudbygge. Kommande vinter fick bilen ett helt nytt utseende med bland annat ny lack. Strax innan Elmia 2012 stod bilen kvar och den visades upp för... Visa mer
Igår var det utställningar från morgon till kväll. Började dagen med utställning på Biltema här i Karlstad. Där blev det två vinster, andra pris i Biltemas Jury och första pris i Peoples Choice.
Direkt efter bar det iväg till min(vår) egen träff med utställning och crusing, Carlstad Streetmeet.
Just nu är det en lite paus i uppdateringarna om The Orange Barge, detta då jag inte vet hur jag ska göra med bilen framöver. Kvar kommer den garanterat att vara Men vet inte hur jag ska gå vidare med den, än Är endast lite små saker som skall fixas till som jag vet just nu. Men håll gärna utkik efter uppdateringar
Tiden fullkomligt springer iväg och sommaren är snart över och börjar gå över i höst, eller ja sommar och sommar kan ju disskuteras.
Inte hänt så speciellt mycket med bilen under sommaren men det som hänt är följande;
Helgen som var så spenderades lördagen i Eda på Eda träffen Action Meet. Mycket trevlig dag som vanligt när man är där. Dagen blev inte direkt sämre av att jag vann fyra priser Första pris Amerika klassen. Bästa lack. Bästa innovation Samt Peoples Choice Sjukt kul att få så många priser. Det är ett tecken på att folk gillar bilen samt ger en liten morot till att fortsätta med det man gör. Inte fy skam att få krama Väder Tone från TV4 fyra gånger heller ;P
Idag beställdes lite nya saker till bagagen till den kommande ombyggnationen som skall göras