kollade sidan nu. jäävlar vad saker dom har nu. några årsen (ca 4) så hade dom nästan inget..
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Klart du har Dannnej. Och du är väldigt mycket snabbare också vill jag lova. Segare människa än Jonas på Bakaxeldelar får man allt leta efter...
Kan inte säga att jag är någon storkund hos bakaxeldelar men när jag köpte min aussilocker där så var det väldigt bra service och fick lockern på 2-3 dagar.
Klart du har Dannnej. Och du är väldigt mycket snabbare också vill jag lova. Segare människa än Jonas på Bakaxeldelar får man allt leta efter...
Kan inte säga att jag är någon storkund hos bakaxeldelar men när jag köpte min aussilocker där så var det väldigt bra service och fick lockern på 2-3 dagar.
Det är du nog ensam om då :p mon renoverade 1031a med torsendiff tog väl sisådär 2-3 månader..:p
Det är du nog ensam om då :p mon renoverade 1031a med torsendiff tog väl sisådär 2-3 månader..:p
jag och åplaren har beställt massor av bakaxel och har fått allt inom en vecka förutom ett bakaxelstag som tog 1 månad . är grymt nöjd men han
Har inte uppdaterat då jag har problem med att föra över bilderna från mobilen till datorn.. Men en kompis som tagit bilden, så får bli ett litet smakprov då jag tror att ni undrar vad ja håller på med
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!