Klarade ni uppkörningen på första försöket?

vampyren
29 mars 2006 · 128 Inlägg

klarade de på första..63 points på uppskrivningen. har dock en polare som skrivit upp 6ggr nu! Han får nog hålla sig till cykel:P

Burn IF performance
Fernicus Kejsare
29 mars 2006 · 547 Inlägg

vampyren skrev:
klarade de på första..63 points på uppskrivningen. har dock en polare som skrivit upp 6ggr nu! Han får nog hålla sig till cykel:P

Har en polare som klarade teorin på 9:e försöket, och ska göra andra försöket på uppkörningen snart tongue

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.
aigloow
29 mars 2006 · 537 Inlägg

jepps... man har juh bensin i blodet wink

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.
Volkswagen polo "Jolly Roger-Dead men do no tail" (1985)
Saab 9-5 "Think Green" (2000)
Mazda 626 coupé 2,0 fe3 turbo "Back to normal." (1988)
okkar
29 mars 2006 · 694 Inlägg

JapMax skrev:
Jag kan berätta om när jag körde upp för lätt Mc.. då kom jag inte utanför banan där vi gjorde manöverprov!smile han bara skaka på huvet o sa att det här fick jag åka hem o tänka över.. hahah


bilkortet gick som på rälls därimot.
Jag hade 60 på teoritestet, Någonsom haft 65?tongue

Tja jag hade 62:) och klarar uppkörningen på första:) snart dags för E provet:) heheär det svårt?

Vectra_driver
30 mars 2006 · 13 Inlägg

Klarade både teori å körprovet för B, BE å C på första. tongue

Tonkpils blyfot
30 mars 2006 · 117 Inlägg

nja gjorde teorin ett par gånger klarade dock uppkörningen på första försöket

TeQuilla
30 mars 2006 · 764 Inlägg

Klarade på första.

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
Davv3
30 mars 2006 · 1 019 Inlägg

Klarade allt på första försöket smile Kör lugnt på uppkörningen så går det nog bra big_smile

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]
Poon Knegare
30 mars 2006 · 302 Inlägg

Klarade också allt på första försöket...

Poon
Love the sound...
Foffis
30 mars 2006 · 676 Inlägg

klarade skrivningen på första försöket och uppkörningen på första försöket smile men repetitionen på kökortsprogrammet fick en kompis göra. kuggade de runt 13ggr big_smile (tog körkortet i skolan)

Malmoe SSS -12
30 mars 2006 · 3 217 Inlägg

Allt på första försöket!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Texi Fundersam
30 mars 2006 · 126 Inlägg

Klarade både bil o mc kortet på första... men kör inte så jävla bra för det wink

Girls don´t like boys, girls like cars and money!
Anki
30 mars 2006 · 77 Inlägg

jag klarade uppkörningen på första försöket.. men det är lärarane som är så jävla sträng på att man ska kolla hela tiden.. men men..! ska väl ta mc kortet snart. ska bli kul!!

No Turbo shit, just real TraktorPower!! :)
tecman
30 mars 2006 · 1 741 Inlägg

jupps klarade på 1:a försöket... enda felet va att jag hoppade i ett fartgupp :-D men det va ju bara rekommenderad hastighet så det spelade ju ingen roll. big_smile

trodde jag hade misslyckats där så jag blev ju mindre nervös tack vare det..

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
Alex_halvordsson
30 mars 2006 · 657 Inlägg

Ja tog mitt körkort privat, teorin fixade ja på första försöket men ja kuggade på en uppkörning...
Trafikljusen var ur funktion och jag var snäll å släppte före dem som kom ifrån höger, de fick jag inte göra iom att jag var på huvudleden som jag inte hade en aning om smile

men på andra försöket så fick jag lappen utan en enda körlektion... Lappen gick väll på ca 3500:- jämfört med polarnas som kostade i runda slängar runt 10k

Blir väll MC-kort nästa sommar... hur de nu går för de finns ju bara ett läge på gasen när man hamnar på en sån där skrev-raket

Senast redigerat av Alex_halvordsson (30 mars 2006)

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik
Chrysler Imperial "392 FirePower HEMI" (1957)
Volvo 240 (1988)
mrBira
30 mars 2006 · 209 Inlägg

Blueberry skrev:
Om inte, vilka tabbar och misstag gjorde ni, eller var det rentav sveriges värsta kuggare som satt brevid er och surnade till för att dennes kusins marsvin hade dött..?

Jag vill höra era historier  smile

Eftersom jag snart har körkortet inom räckhåll, och inte har gjort någon uppkörning över huvud taget kan jag kanske behöva höra lite av era erfarenheter. cool

Yesbox!

Och nu kör man maskiner med 2'000 HK - fy fan va MYS!     big_smile

Earons Servicetekniker
30 mars 2006 · 300 Inlägg

Yes, första försöket.

Go hard or Go home!
Toyota MR2 GTI "Nightpatrol" (1991)
Jonas_G
30 mars 2006 · 11 Inlägg

Hur är det nu när man klarat teorin måste man ta körkort inom 2månder annars måste man skriva om teorin eller är det nått jag har fåt tom bakfoten.. jag vet ju att det kostar om man ska börja övningsköra för handledare nu men det andra.

Han du se att det stog turbo?
Saab 9000 (1996)
Grimling Professionell amatör
30 mars 2006 · 451 Inlägg

Skrev traktor och a1-körkort när jag var 16, fick 65 resp 60.. klara mc-körningen direkt. när jag fyllde 18 skrev jag 65 på bil samt klara uppkörning och halka på mindre än 3v, UNDER SEMESTERTID. klara även A-kortet direkt..    Menmen jag kör nog inte ett dugg bättre än nån annan för de, så varför skryta ?

AUDI - Four rings to rule them all
Volkswagen Typ 1 Bubbla "Low as my morals" (1961)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang