Hjälp med en film som jag inte vet namnet på!!

Fuelair
7 november 2010 · 62 Inlägg

Har letat efter en film som jag såg för några år sedan.
Ända jag kommer ihåg från filmen är att ett gäng killar åker till las vegas (tror jag)
råkar döda en hora i badrummet hon får en spik i huvudet/nacken medans dom knu... sen gräver dom her henne i öknen.

snälla hjälp mig börjar få panik!

Volvo v40 "T4an" (2001)
einherjer
7 november 2010 · 587 Inlägg

den heter very bad things.

http://www.imdb.com/title/tt0124198/

Fuelair
7 november 2010 · 62 Inlägg

TAAACK nu kan jag sova gött igen!!smile

Volvo v40 "T4an" (2001)
einherjer
7 november 2010 · 587 Inlägg

jobbigt att få nåt på hjärnan som man inte kan namnet på.....

varsågod.

skydark
8 november 2010 · 375 Inlägg

Lånar tråden...
Vad heter filmen där ett ungt par åker till Las Vegas och ska spela ihop lite pengar att renovera huset för. Väl där träffar dom en mycket rik man som erbjuder paret en miljon om tjejen tillbringar ett dygn med han.
Gammal film. Tror Richard Gere har huvudrollen men är inte säker. En mörk söt tjej som jag inte har en aning om vad hon heter.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
unsuspected
8 november 2010 · 203 Inlägg

Ett oanständigt förslag
http://www.imdb.com/title/tt0107211/

Tyvärr ingen Richard Gere.

attackhamster
8 november 2010 · 475 Inlägg

Söker en film... handlar om 7-8st fångar som blir släppta i djungel.. med en som kan överleva där. där dom får lita på varandra etc etc... för senare i filmen flytta in till stan och slåss imot gäng/knark etc..
tror det är en 80-90 tals film.. trodde filmen hete fördömda män eller något
inte "12 fördömda män" jag är ute efter

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Mazda RX-7 (1993)
skydark
8 november 2010 · 375 Inlägg

unsuspected skrev:
Ett oanständigt förslag
http://www.imdb.com/title/tt0107211/

Tyvärr ingen Richard Gere.

TACK. big_smile

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
S_Henjer
23 februari 2011 · 1 150 Inlägg

attackhamster skrev:
Söker en film... handlar om 7-8st fångar som blir släppta i djungel.. med en som kan överleva där. där dom får lita på varandra etc etc... för senare i filmen flytta in till stan och slåss imot gäng/knark etc..
tror det är en 80-90 tals film.. trodde filmen hete fördömda män eller något
inte "12 fördömda män" jag är ute efter

Det påminner om en film, The Condemned. Den handlar som personer som begått hemska brott, och en kille vill göra en dokusåpa genom att släppa de på en ö. Den som står sist kvar och levande på ön slipper fängelse.

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
S_Henjer
23 februari 2011 · 1 150 Inlägg

Jag har med en film på huvudet som jag knappt minns..

Jag tror den handlar om ett gäng ungdomar, som är på någon form av en Roadtrip, eller ska någonstans. På något vis kommer de in på fel väg, vilken leder till en by vars invånare är väldigt trevliga mot ungdomarna. Bybornas huvudsakliga syfte är att ha ihjäl varje ungdom, en efter en, och det på de mest brutala sätt som finns. En person tar de död på genom att binda armar och ben efter varsin häst och drar åt varsitt håll. Filmen slutar med att två personer lyckas fly på en motorcykel, dock har en av byborna satt upp en taggtråd som skär huvuden av de båda och texten " You can never cheat the death" eller liknande kommer upp..

Det låter väldigt äckligt och brutalt på min förklaring. Men egentligen är filmen inte så hemsk, rätt rolig faktiskt.. Kanske någon vet vad jag menar. Den visades på TV4 Film för 3-4 år sedan..

/S_Henjer

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang