GÖR OM OCH GÖR RÄTT!
Köpte Mattsvart färg och lämna in ventilkåpan på lack å sa att ränderna skall endast ha klar lack på sig.
Lämnade instruktioner på en lapp å lämnade mitt nummer.
2 veckor gick men hörde inget så jag ringde upp å då sa dom den är klar den, 2 dagar efter du lämnade den

OKej nice kommer å hämtar.
Kom dit å fick en shock då jag såg ventilkåpan!
Den är ju blank svart?????
Då har lackeraren inte fått rätt instrutioner å bara läst på min lapp att ränderna skulle ha endast klar lack så han klar lackerade även den matt svarta lacken jag köpt plus att det va blå metallic flingor i lacke = icke rengjord spruta!
Han sa: ja du får ju räkna med att det inte blir så bra när du lämnar in det här å att han inte visste att de va så noga! va fan!
Ja jag förklara för honom lugnt å sansat hur noga det va å instruera honom men han hade inte tid över för å göra den så nu får jag matta ner lacken å slipa bort all klarlack på ränderna för det hade krupit upp färg där dom han klar lackerade över istället för å slipa bort det å klar lacka sen efter som han la svart färgen först!!!
Irriterande! Men biter ihop å kör!
![https://www1.garaget.org/gallery/images/62/61907/61907-f76ace65ec08c9de41fd5d9255edf3a1.jpg]()