Inför: Wangan Meet "3" 28 Maj 2011 @ Helsingborg

Skyline
26 maj 2011 · 88 Inlägg

Rowbean skrev:
Jag fick ihopa bilen igår, dessvärre får jag köra helt på grundladd nu då laddtrycksstyrningen är åt hvete! men den rullar iaf smile

Kan bli med i grundladds klubben atm....

Nissan Skyline r33 "Kommande drift time attack" (1994)
BMW E-87 "Rallycross klass 2 Team AJR" (2010)
Janneutanb
26 maj 2011 · 7 271 Inlägg

Perry426 skrev:

Rowbean skrev:
Jag fick ihopa bilen igår, dessvärre får jag köra helt på grundladd nu då laddtrycksstyrningen är åt hvete! men den rullar iaf smile

Kan bli med i grundladds klubben atm....

Jag kan vara eran hejarklack då min är lite mitt i mellan.
Den peakar jävligt högt så jag lär ligga mellan grundladd och maxladd sad

drazen_gti
26 maj 2011 · 807 Inlägg

http://www.yr.no/place/Sweden/Scania/Helsingborg/

börjar arta sig faktiskt, min prognos är att det kommer vara uppehåll hela dagen!

I'd rather die like a man, than live like a coward
elvedin
26 maj 2011 · 101 Inlägg

Hoppas det inte regnar

ska bli snyggare till sommaren
LazyStance SR20 Spirit
26 maj 2011 · 335 Inlägg

20c+ och SOOOOL vill jag ha!

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
RoMs73
26 maj 2011 · 8 Inlägg

Tjenna alla, first, förlåt för min svenska jar är en utbytestudent så det är ganska svårt att skriva äfter 8 månader. Jag bor i Malmö och jag vill att vet om det fin någon att kan köra mig tur och retur Malmö-Wangan-natten aktiviteter-Malmö ???

Jag kan betalla för bensyn det är ingen problem men jag kan inte köra i Sverige (insurance problem)...

Tack so mycket på förhand smile

This Is RoMs - Frenchy exchange student - Frenchy CA18 drifter :) !
http://www.garaget.org/RoMs73
Nissan 200SX S13 "RoMs Racing" (1991)
xzit
26 maj 2011 · 448 Inlägg

kommer nog eventuellt smile dock ställer man inte ut då man inte har japansk bil smile

synd det fanns 3 träffar samtidigt i skåne på lördag hmm svårt att välja hehe

Xzit
Clintan66
26 maj 2011 · 2 011 Inlägg

Perry426 skrev:
Jaha bilen bara väntar på polering nu smile olja o filter bytt igår. samt rensade ljuddämparen. Hoppas vi syns på wangan, jag skall dit men har lokalsinne som en yr höna...

Vart köpte du ditt olje filter och kan du numret eller vilket filter det är?
Ska byta på en Skyline här imorgon och de fick inte rätt på mekonomen sist här. Hade vart kanon om du kunde säga vilket.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
pzymon egen företagare
26 maj 2011 · 630 Inlägg

Vi kan inte skjuta lite på träffen, till torsdag den 2:a Juni???
Då har jag fått min nya bil nämligen wink

Works Huh? (`´,)
26 maj 2011 · 518 Inlägg

pzymon skrev:
Vi kan inte skjuta lite på träffen, till torsdag den 2:a Juni???
Då har jag fått min nya bil nämligen wink

Nya bil?

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Volvo V70 "GLT" (2000)
Nissan Skyline "R34 GT-R" (2000)
Skyline
26 maj 2011 · 88 Inlägg

Clintan66 skrev:

Perry426 skrev:
Jaha bilen bara väntar på polering nu smile olja o filter bytt igår. samt rensade ljuddämparen. Hoppas vi syns på wangan, jag skall dit men har lokalsinne som en yr höna...

Vart köpte du ditt olje filter och kan du numret eller vilket filter det är?
Ska byta på en Skyline här imorgon och de fick inte rätt på mekonomen sist här. Hade vart kanon om du kunde säga vilket.

Är omdraget för oljekylare, vet inte om det är samma som original. Fick av tidigare ägare uppgift att det är  MANN W713/28
Fick iofs ett mahle filter med lite annan beteckning. Men köpte mitt på mekonomen  oxå så dom har väl en översättnings modell kan jag tänka mig....

Nissan Skyline r33 "Kommande drift time attack" (1994)
BMW E-87 "Rallycross klass 2 Team AJR" (2010)
Skyline
26 maj 2011 · 88 Inlägg

Works skrev:

pzymon skrev:
Vi kan inte skjuta lite på träffen, till torsdag den 2:a Juni???
Då har jag fått min nya bil nämligen wink

Nya bil?

Tror jag läste att han skulle skaffa en R34 gtr, för mig han länka en bild på den oxå för nån dag sen smile såg riktigt trevligt ut...

BMW E-87 "Rallycross klass 2 Team AJR" (2010)
Nissan Skyline r33 "Kommande drift time attack" (1994)
Clintan66
26 maj 2011 · 2 011 Inlägg

Perry426 skrev:

Clintan66 skrev:

Perry426 skrev:
Jaha bilen bara väntar på polering nu smile olja o filter bytt igår. samt rensade ljuddämparen. Hoppas vi syns på wangan, jag skall dit men har lokalsinne som en yr höna...

Vart köpte du ditt olje filter och kan du numret eller vilket filter det är?
Ska byta på en Skyline här imorgon och de fick inte rätt på mekonomen sist här. Hade vart kanon om du kunde säga vilket.

Är omdraget för oljekylare, vet inte om det är samma som original. Fick av tidigare ägare uppgift att det är  MANN W713/28
Fick iofs ett mahle filter med lite annan beteckning. Men köpte mitt på mekonomen  oxå så dom har väl en översättnings modell kan jag tänka mig....

Tack så jättemycket.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
pzymon egen företagare
26 maj 2011 · 630 Inlägg

Perry426 skrev:

Works skrev:

pzymon skrev:
Vi kan inte skjuta lite på träffen, till torsdag den 2:a Juni???
Då har jag fått min nya bil nämligen wink

Nya bil?

Tror jag läste att han skulle skaffa en R34 gtr, för mig han länka en bild på den oxå för nån dag sen smile såg riktigt trevligt ut...

Mycket riktigt, hämtar en vit R34 GTR på onsdag, finns bild någon sida tillbaka, och bland mina fotoalbum.

Go_sideways
26 maj 2011 · 428 Inlägg

Fick mitt nya åk i måndags. Så så länge det inte regnar så dyker jag upp smile

Tabb
26 maj 2011 · 419 Inlägg

Perry426 skrev:

Rowbean skrev:
Jag fick ihopa bilen igår, dessvärre får jag köra helt på grundladd nu då laddtrycksstyrningen är åt hvete! men den rullar iaf smile

Kan bli med i grundladds klubben atm....

I'll join! :o

JDMCRAZE
26 maj 2011 · 2 077 Inlägg

VILL BARA UPPMANA ALLA SOM KOMMER DELTA/STÄLLA UT ATT HJÄLPA TILL SÅ VI INTE FÅR IN OBEHÖRIGA PÅ UTSTÄLLNINGSOMRÅDET SEN!
Vill inte jaga mercedes ägare som jag gjorde på första eventet, håll alla bilar som inte ska ställa ut utanför och blocka av andra bilar så dem inte kommer in då smile

Det är bara så vi slipper missöde smile
och som alla vet är det INGEN LEK på området alls som gäller!!
Utställning endast smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
RichiB
26 maj 2011 · 1 866 Inlägg

JDMCRAZE skrev:
VILL BARA UPPMANA ALLA SOM KOMMER DELTA/STÄLLA UT ATT HJÄLPA TILL SÅ VI INTE FÅR IN OBEHÖRIGA PÅ UTSTÄLLNINGSOMRÅDET SEN!
Vill inte jaga mercedes ägare som jag gjorde på första eventet, håll alla bilar som inte ska ställa ut utanför och blocka av andra bilar så dem inte kommer in då smile

Det är bara så vi slipper missöde smile
och som alla vet är det INGEN LEK på området alls som gäller!!
Utställning endast smile

En bra idè vore ju att köpa avspärrningsband på jula och spärra av hela området ni fått till förfogande! Kostar nog inte många kronor! Så slipper du jaga mercor :-)

crazy_j_bert
26 maj 2011 · 79 Inlägg

Jag kommer ner från Karlskrona:D hoppas vädret håller i sig:)

Honda crx rwd "crx s13 ca18det rwd" (1988)
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
26 maj 2011 · 1 948 Inlägg

Jag skulle nog föreslå samma sak, köp band. Skriv några små söta skyltar i häng upp där det står ENDAST JAPANSKA BILAR. så kanske du slipper jaga plus att du slipper att det kommer lite "löst" folk som vill titta men är för lata för att kliva ur bilen utan måste köra runt inne på området i onödan.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang