ombyggd till TDI enl SFRO besiktning ska byta tilbax till org R allt igen all el o bränsle ska bytas jo det saknas en hel del men har mkt liggande o mer på gång
Det verkar vara lite av en identitetskris för denna bil, om det är en R ifrån början med TDI motor och T5-R emblem på luckan.
ombyggd till TDI enl SFRO besiktning ska byta tilbax till org R allt igen all el o bränsle ska bytas jo det saknas en hel del men har mkt liggande o mer på gång
Det verkar vara lite av en identitetskris för denna bil, om det är en R ifrån början med TDI motor och T5-R emblem på luckan. Lycka till!
ja det kan man säga ska forska lite vart den kommer från början tackar
Härligt projekt! Brukar man få köpa loss bilar ifrån skrotar? Jag trodde att själva grejen med att skrota en bil var att man skulle slippa se den på vägen igen:P
Härligt projekt! Brukar man få köpa loss bilar ifrån skrotar? Jag trodde att själva grejen med att skrota en bil var att man skulle slippa se den på vägen igen:P
Beror på vilken skrot o vilka personer man känner.
nej inte i vanliga fall, men visst finns det undantag ja men i detta fallet var det en kompis som skulle skrota den o jag hade tänkt skrota men när jag såg hur fin i karossen den var kunde jag inte få mig sj till det
nej inte i vanliga fall, men visst finns det undantag ja men i detta fallet var det en kompis som skulle skrota den o jag hade tänkt skrota men när jag såg hur fin i karossen den var kunde jag inte få mig sj till det
Tro hur de tänkte då de lyfte ur en R-motor för att sänka ner en TDi...
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.