1875
Sök

Stålmarcks Bmw E30 Goes M50 Turbo , Mappning avklarat!! 519hk 643nm! :D

1 513 Inlägg
23 november 2010
RobinS2 skrev:
evo_krolle skrev:
RobinS2 skrev:

hahha!! du är rolig du! det sjuka är att du har så rätt, du skulle sett mig när jag låg och skrubba denna lådan:P blir inte renare tro mig! var inne på att blästra den men nån måtta får där vara big_smile

jag lovar dig du kommer ge upp det efter en säsong med pullver under huven å olje läck och sprängda bakaxlar å rasade snurror och vevhus vänntar som inte hänger med lol

då kommer du bli nöjd om där inte e grisit på hela insidan av huven och däck rester i inner taket för du åkt med rutan nere cool

haha med den inställningen kommer man inte långt wink  Ja mkt motgångar kommer det nog bli men jag är redo att ta dem! lite oljeläckage är inte hela värden men ett turboras skulle kännas in i själen! Den turbon går på 11 lök roll

man vänjer sig 3 ifjol 1 iår wink

också snöar de ute å vad gör man istället för att få i sprutet i leksaken ju ligger å glor på datorn NEJ over and out nu ska jag ut i garaget smile

178 Inlägg
24 november 2010
Satan vad du har puts-tålarmod hmm
De blir ju jäla fint asså!

1 067 Inlägg
24 november 2010
Trådstartare
RaggeRaggsocka skrev:
Satan vad du har puts-tålarmod hmm
De blir ju jäla fint asså!

Hehe tackar big_smile Ja tålamod krävs vill jag lova! tongue
Senast redigerat av RobinS2 (24 november 2010)

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY

1 067 Inlägg
25 november 2010
Trådstartare
Såå nu har det handlats igen!! här kommer en liten ledtråd på vad det kan vara! Kommentaren kommer från "Kjell från TV-programmet Ullared" ! big_smile 

"jävla plastaskit! plast är vad fan det e!!" haha klura på den så kommer jag lägga upp bilder när jag har sakerna hemma wink
Senast redigerat av RobinS2 (25 november 2010)

64 Inlägg
25 november 2010
=O
RobinS2 skrev:
Såå nu har det handlats igen!! här kommer en liten ledtråd på vad det kan vara! Kommentaren kommer från "Kjell från TV-programmet Ullared" ! big_smile 

"jävla plastaskit! plast är vad fan det e!!" haha klura på den så kommer jag lägga upp bilder när jag har sakerna hemma wink

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
25 november 2010
Grymt bygge! Ska följas, lycka till! smile

1 513 Inlägg
25 november 2010
kolfiber godis tror jag.. wink

1 067 Inlägg
25 november 2010
Trådstartare
Hehe we will see wink

1 067 Inlägg
25 november 2010
Trådstartare
Marcus_89 skrev:
Grymt bygge! Ska följas, lycka till! smile

Tack så mkt! följer även ditt smile

18 Inlägg
29 november 2010
Man kanske skulle haft denna energin smile

-Team Moisty Racing-
842 Inlägg
1 067 Inlägg
29 november 2010
Trådstartare
G3kkO skrev:
Man kanske skulle haft denna energin smile

Ja det tycker jag wink

Snofi skrev:
Starkt jobbat, kommer bli porrigt ;P

Tack så mkt smile har lite ångest just nu...garaget där bilen står är fullständigt insnöat och vädret ser ju inte ut att förbättra sig direkt här nere i skåne...suck..
Senast redigerat av RobinS2 (29 november 2010)

1 067 Inlägg
29 november 2010
Trådstartare
Som det ser ut nu så kommer jag inte ut till garaget pga all snö tongue så går och väntar på lite godis som är på väg hem , får dock hålla er tills det kommer wink
Har i alla fall förberett lite med att köpa ett par beg Dunlop R-däck som är påkrängda så dom ska på fram och då kommer öven bromsok på fram för gott smile
Får dock se när det finns tillfälle att ta sig ut där..men ska nog göra ett tappert försök till helgen! går helt för sakta nu tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/93443/1024028_y0vljw.jpg

9 Inlägg
30 november 2010
detta blir kanon robban... bara du blir färdig så vi kan köra på gatebil till sommaren.....

vinnarskalle!
907 Inlägg
30 november 2010
Fräsig kärra och häftigt bygge! cool Kul o se att det händer grejer, du ligger inte på latsidan precis
Senast redigerat av Casy (30 november 2010)

1 067 Inlägg
30 november 2010
Trådstartare
Volvo254 skrev:
detta blir kanon robban... bara du blir färdig så vi kan köra på gatebil till sommaren.....

Tack big_smile ja för fasen det ska jag bli! wink ska bli så grymt kul! smile

casy skrev:
Fräsig kärra och häftigt bygge!  Kul o se att det händer grejer, du ligger inte på latsidan precis.....

Tackar smile bara man har alla delar på plats så flyter det på rätt bra men tyvärr så är det ju inte så alltid! alltid något man saknar för att kunna fortsätta! men ska bli ett rejält ryck till helgen igen förhoppningsvis kommer det bli mkt gjort smile

vinnarskalle!
907 Inlägg
30 november 2010
RobinS2 skrev:
casy skrev:
Fräsig kärra och häftigt bygge!  Kul o se att det händer grejer, du ligger inte på latsidan precis.....

Tackar smile bara man har alla delar på plats så flyter det på rätt bra men tyvärr så är det ju inte så alltid! alltid något man saknar för att kunna fortsätta! men ska bli ett rejält ryck till helgen igen förhoppningsvis kommer det bli mkt gjort smile

Blir nog bra detta! smile försöker själv hålla igång så mycket som möjligt, men kylan utomhus ger mig 0 i inspiration mad

1 051 Inlägg
30 november 2010
Motorrummet i din supra, var har man sett de?yikes Har sett de irl någonstans tongue

1 067 Inlägg
30 november 2010
Trådstartare
Casy skrev:
RobinS2 skrev:
casy skrev:

Blir nog bra detta! smile försöker själv hålla igång så mycket som möjligt, men kylan utomhus ger mig 0 i inspiration mad

Ja har man inte meckplats så tär det verkligen på krafterna att vilja hålla på :S men du får tänka frammåt till sommaren när det ska ut och tuktas big_smile

1 067 Inlägg
30 november 2010
Trådstartare
Eleanor-Mannen skrev:
Motorrummet i din supra, var har man sett de?yikes Har sett de irl någonstans tongue

Jadu! bor i Malmötrakten så är ju inte helt omöjligt big_smile har ställt ut på Wanganmeet och SCF bland annat smile

Sök