Angående: Bilträffar i stora underjordiska garage i Göteborg ! rosenlundsgatan 6 klockan 20:00 den 29/1

Moonfury UNDERGROUND
7 januari 2011 · 649 Inlägg

sportluft skrev:
Är det någon kod eller är portarna öppna ? smile

nej bara att köra in!

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
ejon_850
7 januari 2011 · 878 Inlägg

Och simon securitas?

All The best
MVH
Jonas .L
Moonfury UNDERGROUND
7 januari 2011 · 649 Inlägg

ejon_850 skrev:
Och simon securitas?

Ingen fara smile har frågat lite ! skall inte vara nått problem

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
dalgren92 Fotograf
7 januari 2011 · 198 Inlägg

finns stort intresse ! det låter grymt men se till att planera mkt så det blir så bra som det bara går ! gillar alla förslag om musik och allt hoppas det kan ordnas smile kan ju tänka mig att det blir väldigt upskattat om ni fortsätter till sommaren, då är det värt att åka de 35 milen ner big_smile är säker på att jag skulle kunns få ihop ett stort gäng här uppifrån till sommaren för nu är ju alla bilar avställda typ hmm men blir det av i sommar kommer vi smile

Steewe
7 januari 2011 · 85 Inlägg

Dyker nog ner om vädret tillåter. wink

"When I start my car I want the neighbours to think that the world has come to an end"- Homer J Simpson
OUTLAW1
7 januari 2011 ·

Kommer jag loss kommer jag ner jag också med s80:n...ska bara polera polera polera polera....först:-)

Tar hårt att låt den rulla i skiten som ligger ÖVERALLT nu..
Fredag kväll på ROSENLUND i värsta kn*llgaraget...komer bli kul detta.

sportluft
7 januari 2011 ·

rallykid skrev:
Kommer jag loss kommer jag ner jag också med s80:n...ska bara polera polera polera polera....först:-)

Tar hårt att låt den rulla i skiten som ligger ÖVERALLT nu..
Fredag kväll på ROSENLUND i värsta kn*llgaraget...komer bli kul detta.

haha men tur att man har en kombi med sig då big_smile hahahhahahahaha

OUTLAW1
8 januari 2011 ·

hahahahaha  kommer ihåg sedan unga år att det va ett mycket populärt "torsk garage" därnere...
har tagit många kul foton därnere och fått bra betalt....

sportluft
8 januari 2011 ·

Vi alla har våra historier vid rosenlund xD Hoppas man får ta sig en titt på t6an då wink

Busgrabb Rejsa ?
8 januari 2011 · 2 959 Inlägg

Sami-B skrev:
Vad blir det för bilar då tro? 740, kanske någon 940 med 960 front på sin höjd?
Alla bilar i utställningsskick ligger ju uppmärkta i påsar i något halvkallt garage så här års, eller?

Låter ju mer upphetsande än bilen du har upplagd faktiskt...

Autotech
BMW 335D (2008)
Zeno_ Sladdgalning
8 januari 2011 · 297 Inlägg

Dyker kanske upp med Mondeon om det skulle gå för sig smile

Bmw 316 -89
Volvo 244 - 89
Fiat Uno - 88
Bmw 525 - 89
westerlund_adam
8 januari 2011 · 30 Inlägg

Är det någon som vet om det blir av eller? Tid och plats? smile

sportluft
8 januari 2011 ·

westerlund_adam skrev:
Är det någon som vet om det blir av eller? Tid och plats? smile

Platsen är rosenlundsgatan 6 klockan 20:00 den 29/1 ligger centralt , ett stort underjordiskt garage med 2 stora portar! Mvh Robbin

Mr_Rustler
8 januari 2011 · 658 Inlägg

Man kan ju inte räkna med att det kommer Värsta feeeeeta bilarna så här års!!!

Volvo 940 Turbo "Puts Puts" (1997)
Suzuki SJ 413 "Real Steel" (1989)
ejon_850
8 januari 2011 · 878 Inlägg

OK Simon, ger dig lite råd. Ändra topicen på tråden och skriv tex datum spikat, och sedan på ditt första inlägg lägger du även till lite mer information.

All The best
MVH
Jonas .L
sportluft
8 januari 2011 ·

Ne det kan man ju inte räkna med att skylines och supror kommer , men när det är maprace eller liknade så kommer det värsting bilar ändå som Evos och liknande så det det blir mer som ett kinderägg, det blir en överaskning big_smile

salle1 AUTOTECH
8 januari 2011 · 762 Inlägg

Mr_Rustler skrev:
Man kan ju inte räkna med att det kommer Värsta feeeeeta bilarna så här års!!!

big_smile
Jag tar frugans bil då!
big_smile

sportluft
8 januari 2011 ·

Gött det big_smile

OUTLAW1
9 januari 2011 ·

sportluft skrev:
Ne det kan man ju inte räkna med att skylines och supror kommer , men när det är maprace eller liknade så kommer det värsting bilar ändå som Evos och liknande så det det blir mer som ett kinderägg, det blir en överaskning big_smile

*IRONI MODE ON*Nä som sagt plastmaffian har ju sina små japan leksaker avställda under denna delen av året för att ägarna tror att bilen rasar om man tar ut den i några minusgrader....Nä fram med järnen nu och visa vad ni har ALLA bilar är ju byggda för att rulla året om...Man eller mus!!!!*IRONI MODE OFF*

Senast redigerat av rallykid (9 januari 2011)

sportluft
9 januari 2011 ·

rallykid skrev:

sportluft skrev:
Ne det kan man ju inte räkna med att skylines och supror kommer , men när det är maprace eller liknade så kommer det värsting bilar ändå som Evos och liknande så det det blir mer som ett kinderägg, det blir en överaskning big_smile

*IRONI MODE ON*Nä som sagt plastmaffian har ju sina små japan leksaker avställda under denna delen av året för att ägarna tror att bilen rasar om man tar ut den i några minusgrader....Nä fram med järnen nu och visa vad ni har ALLA bilar är ju byggda för att rulla året om...Man eller mus!!!!*IRONI MODE OFF*

Kungen kunde inte ha sagt bättre wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang