Angående: Bilträffar i stora underjordiska garage i Göteborg ! rosenlundsgatan 6 klockan 20:00 den 29/1

dalgren92 Fotograf
9 januari 2011 · 198 Inlägg

hoppas någon tar lite bilder så man kan se hur det va smile

sportluft
9 januari 2011 ·

Simon som fixar ihop träffen är ju hobby photograf ? rätta mig om ja har rätt simon big_smile så det kommer nog komma upp smile mvh robbin

mike_ford
9 januari 2011 · 348 Inlägg

jag kommer:)

Ford Focus st "St250" (2014)
Ford focus st "ficusen" (2007)
Sami-B Ustkaka
9 januari 2011 · 506 Inlägg

rallykid skrev:
...visa vad ni har ALLA bilar är ju byggda för att rulla året om...Man eller mus!!!!

ALLA billar orginal, byggda för 60+ ja :p

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Ssang Yong Musso "Ssang Die Yong" (1996)
Steewe
9 januari 2011 · 85 Inlägg

rallykid skrev:

sportluft skrev:
Ne det kan man ju inte räkna med att skylines och supror kommer , men när det är maprace eller liknade så kommer det värsting bilar ändå som Evos och liknande så det det blir mer som ett kinderägg, det blir en överaskning big_smile

*IRONI MODE ON*Nä som sagt plastmaffian har ju sina små japan leksaker avställda under denna delen av året för att ägarna tror att bilen rasar om man tar ut den i några minusgrader....Nä fram med järnen nu och visa vad ni har ALLA bilar är ju byggda för att rulla året om...Man eller mus!!!!*IRONI MODE OFF*

Om Imprezan räknas in under din benämning Japan-leksak så får du iaf se två Imprezor när det är dags..

"When I start my car I want the neighbours to think that the world has come to an end"- Homer J Simpson
Persson_307 BornStreetracer
9 januari 2011 · 197 Inlägg

Kommer infinnas på plats big_smile!!

salle1 AUTOTECH
9 januari 2011 · 762 Inlägg

sportluft skrev:
Gött det big_smile

big_smile Bara skoja tongue Klart den gamle Volvon får rulla dit den e ju byggd för att köras med varje dag! lol

Moonfury UNDERGROUND
9 januari 2011 · 649 Inlägg

dalgren92 skrev:
hoppas någon tar lite bilder så man kan se hur det va smile

jag tar bilder också smile

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Moonfury UNDERGROUND
9 januari 2011 · 649 Inlägg

sportluft skrev:
Simon som fixar ihop träffen är ju hobby photograf ? rätta mig om ja har rätt simon big_smile så det kommer nog komma upp smile mvh robbin

jajamen jag fixar en del bilder också smile kanske även kan göra nån liten filmning med skön musik till smile

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
_volvo850_
9 januari 2011 · 51 Inlägg

Kom gärna och kör lite Maprace innan........samling 18:30 vid Siba/Glassbaren Järnbrott.

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/eve … 3982118823

Ha d bra

Volvo V70 "Greyline" (2000)
dalgren92 Fotograf
9 januari 2011 · 198 Inlägg

Moonfury skrev:

sportluft skrev:
Simon som fixar ihop träffen är ju hobby photograf ? rätta mig om ja har rätt simon big_smile så det kommer nog komma upp smile mvh robbin

jajamen jag fixar en del bilder också smile kanske även kan göra nån liten filmning med skön musik till smile

härligt då ser jag fram emot de big_smile blir kul och se hur det kan bli smile blir nog fetare på sommaren ;D

sportluft
9 januari 2011 ·

Moonfury skrev:
flyttar fram tiden för evenemang till 21:00 om det inte stör? smile mvh simon smile

Helst inte för ja har fixat med mig folk från kode, stenungssund osv ..

sportluft
9 januari 2011 ·

Såg det nu, maprace har ju exakt samma dag ? Shyst av dem på map race att inte ta ett annat datum ?

Moonfury UNDERGROUND
9 januari 2011 · 649 Inlägg

sportluft skrev:
Såg det nu, maprace har ju exakt samma dag ? Shyst av dem på map race att inte ta ett annat datum ?

vi lägger ihop de. därför va jag tvungen att flytta tiden ! men jag tar mig dit 20:00 ! så det går bra att komma 20:00 också smile

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
sportluft
9 januari 2011 ·

Kommer du vara på mapracet först simon ? Tänkte vi åker i en grupp till rosenlund smile

Moonfury UNDERGROUND
9 januari 2011 · 649 Inlägg

sportluft skrev:
Kommer du vara på mapracet först simon ? Tänkte vi åker i en grupp till rosenlund smile

ne jag tror jag är i garaget smile

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
paperboy
9 januari 2011 · 57 Inlägg

Vi i Mapteam GBG kommer köra ett maprace den 29/1 med samling kl 18.30 vid triumfs glassbar i Järnbrott, om intresse finns hos arrangören av denna träff att senarelägga till kl 21.00 så kommer vi uppmana deltagarna att ansluta till denna träffen efter mapracet. Vilket kan innebära en riktigt trevlig kväll för alla. Och då finns det ju möjlighet till både körning och utställning under kvällen vilket gynnar fler

Volvo XC60 (2017)
sportluft
9 januari 2011 ·

najs, men en fråga, va kostar det att köra på mapracet och va är priset ? smile

OUTLAW1
9 januari 2011 ·

Sami-B skrev:

rallykid skrev:
...visa vad ni har ALLA bilar är ju byggda för att rulla året om...Man eller mus!!!!

ALLA billar orginal, byggda för 60+ ja :p

vad menar du nu..
är volkswagen inte byggda för vinterbruk...??

Jaja alla har vi ju inte humor så du är förlåten..

ejon_850
9 januari 2011 · 878 Inlägg

Kommer förmodligen förbi får dock se vad för bil man tar dit.

All The best
MVH
Jonas .L
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang