vart ska man börja? har hållit på och slutit länge nu med denna bil...
står här med en halvfärdig kaross som är totalt ren och har ny plåt för 10tusen, behövs ungefär lika mycke till.
på stativet står en motor och topp som är helt ren och ska ha allt nytt, balanserat och bara racegrejer.
upphängning ligger i delar, blästrat o lackat men ska ha nya bussningar överallt.
jobbar månaden ut nu sen är det a-kassa som gäller då man inte hittat något nytt än, + på de så har jag för knappt en vecka sen blivit bestulen på 4500kr av en bekant.
och håller på mindre och mindre för varje vecka som går me bilen och fixar andras bilar istället då jag mest bara deppar så fort jag ser hur bilen står sej i garaget just nu och undrar hur fasiken ska jag göra för att få någon motivation?
mina tankar har snurrat ett tag kring att sälja allt och istället köpa en e39 m5 så de är bara att vrida om nyckeln och glida...
hur har ni andra gjort såna här gånger? som det känns nu så ser jag inget ljus i tunneln

, har haft uppehåll på byggandet förut men hjälper inte spec länge.. vill ju innerst inne inte sälja 02an men känns ju lite dumt när bara m10 motorn kostar nästan lika mycket att bygga som ensuperfin e39 m5 kostar att köpa

.
får väl se vart detta slutar, just nu så lägger jag energin på dodge van,en som håller på att göras klar för alla kommande raggarträffar, bla västerås:) och de bilarna som ska säljas iväg...