Snygga sommarfälgar till BMW M5 E60? Samt vilka bra avgassystem anser ni finns till denna bilen?

Garagettomt
21 december 2010 · 38 Inlägg

Som rubriken lyder, har ni några tips? smile

Fälgar i 20"-21" är av intresse, dock inte Hartges 21" då jag redan haft sådana smile Prisklass inte en förmögenhet, men bra kvalité och snygga helst konkava fälgar men en del ekrar..

Avgassystem, som ska ta ut det där sista ur V10:an. Har tittat lite på Meistershaft GT, någon svensk ÅF som någon känner till? Eisenmann Race? Kom gärna med förslag, våren kan ju tyckas vara långt borta men tiden går ju rätt fort om man ska få på grejerna också..

"BMW, probably the best car maker in the world.."
BMW 116dAM (2013)
BMW M6 "MMMSEX" (2008)
ekma-n wescrape
21 december 2010 · 236 Inlägg

Eisenmann race är ju givet på e60 in vad sägs om BBS leman R?

FilipEkman
Mercedes E43 AMG "Diamond" (2017)
328cabbish
21 december 2010 · 827 Inlägg

ja har tillgång till dessa brutala 20" med rejäl concav stuk men kan ju inte ladda upp bild i galleriet.

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!
Mercedes 320ce "Amg" (1995)
Hilden
27 december 2010 · 178 Inlägg

RPI verkar vara ett av dom mer populära i staterna. Vet inte om dom har ngn ÅF i Europa dock. Annars lär du inte bli missnöjd med Meistershaft eller Eisenmann Race heller. Har sett några på andra forum som tyckte vanliga Eisenmann var för tyst. Här har du en jämförelse mellan Race och RPIs GT resp GTS

http://forums.5series.net/topic/107221- … s-exhaust/

Har ingen vidare koll på konkava fälgar men Breytons Race GTS tycker jag är schyssta. Alt ngt med läpp typ Vossen VVS082 eller Vertinis Hennessey. Nersidan med läpp är väl att dom blir att se mindre ut men dom finns ju i 22" åxå smile

Audi RS5 (2011)
badder_
9 januari 2011 · 139 Inlägg

jag har beyern mesh dock bara 19" till salu. med däck. säg till om det är intressant!

Akay!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang