Varför skall ni ha reg nr? Eller kan kanske förstå varför men jag tycker inte in skall lägga upp här så att alla ser, räcker väll med att ni arrangörer har det?
Varför skall ni ha reg nr? Eller kan kanske förstå varför men jag tycker inte in skall lägga upp här så att alla ser, räcker väll med att ni arrangörerhar det?
fattar inte varför alla e så rädd att ge ut de? lika så personer som e rädd att ge ut sitt personnummer allt finns endå två tryck bort på datorn
Varför skall ni ha reg nr? Eller kan kanske förstå varför men jag tycker inte in skall lägga upp här så att alla ser, räcker väll med att ni arrangörer har det?
Håller me dig fullständigt..så länge reg nr läggs upp så alla ser det så finns det stora risker att folk som inte kan hålla i sina egna saker har väldigt lätt att ta reda på vart bilen finns m.m för att kunna plundra den m.m.. just därför fick ni ej något reg nr utav mig
Håller me dig fullständigt..så länge reg nr läggs upp så alla ser det så finns det stora risker att folk som inte kan hålla i sina egna saker har väldigt lätt att ta reda på vart bilen finns m.m för att kunna plundra den m.m.. just därför fick ni ej något reg nr utav mig
mvh benny/ team street knight
Anledningen till varför det är ett krav är för att få bort oseriöst folk,och för att veta vem det var som misskötte sig om någon gör det. med tanke på hur många regnr det finns publikt just nu så anser jag att chansen är lika stor att någon tar ert regnr när ni är ute och åker som attt dom tar det härifrån.
mvh benny/ team street knight
Anledningen till varför det är ett krav är för att få bort oseriöst folk,och för att veta vem det var som misskötte sig om någon gör det. med tanke på hur många regnr det finns publikt just nu så anser jag att chansen är lika stor att någon tar ert regnr när ni är ute och åker som attt dom tar det härifrån.
men då borde man kunna pma regnummret och ni inte skriver ut det? eller har jag missat något?
tror jag, de orkar nog inte sitta vid både infarterna med listor och kolla vilka som är anmälda, lär bli 150-200 st, då måste man köra på samling kl 7 o avgång kl 12
tror jag, de orkar nog inte sitta vid både infarterna med listor och kolla vilka som är anmälda, lär bli 150-200 st, då måste man köra på samling kl 7 o avgång kl 12
Han syftade på att det inte blir en dekal.. Inte att de inte får hänga med...
Precis
men för att få en dekal så måste de ju veta vilka som är anmälda?!
Precis
men för att få en dekal så måste de ju veta vilka som är anmälda?!
Men anledningen till att man skriver namn och diverse grejer är väl för att det ska stå på dekalen... Eller har jag fattat något fel? Sen är det väl inte så svårt att dela ut dekaler Det var ju snack om att de behövde hjälp med att dela ut dekaler på parkeringen, borde inte va så svårt.. Men vem vet, ur probably right...
på deklaerna kommer de inte stå något personligt. alla kommer se likadana ut. jo om vi säger att det är 300 bilar, och 150 av dom ska ha dekal.. kommer ta tid..