Inför: Karavan till Elmia 2011 från Linköping/ Mantorp 23 april

CarpeDiem German Engineering
21 mars 2011 · 9 083 Inlägg

Qziny skrev:
Ser ut att bli sjuuukt många och ett sjukt roligt påsklov! smile

Håller med smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
soder8605
21 mars 2011 · 12 Inlägg

spännande å se om vi kan ha kö från huskvarna smile

Guuran
22 mars 2011 · 88 Inlägg

Är la lika bra att skriva upp sig:)

Guuran

Gustav

volvo 960  JWR555

Mjölby

LartiC
22 mars 2011 · 403 Inlägg

Jag är på.

LartiC

Victor

VW Caddy Mk1 Gti 

Åtvidaberg

Det löser sig som gubben sa som sket i vattnet.
PROJEKTET http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=93456
Saab 9000 2,3 Aero "nyköpt av Bert Karlsson" (1994)
Saab 900 "BREDDAD" (1996)
Opel Kadett D "TURBOkonverterad GSI" (1981)
Black_Ghost
23 mars 2011 · 142 Inlägg

Jag e på

Black_Ghost

Benny

Volvo 945

Linköping

danielffs
23 mars 2011 · 308 Inlägg

vi vill ha regnr också boys smile

Senast redigerat av danielffs (23 mars 2011)

Izkoo
23 mars 2011 · 131 Inlägg

Längtar som FAAN nu ! 29dagar kvar big_smile

~ Konstgjord In Andning & Stressfläktar ~
Volkswagen Polo 1,3L "Marrakesh" (1995)
Peking_tjej
24 mars 2011 · 82 Inlägg

Varför skall ni ha reg nr?
Eller kan kanske förstå varför men jag tycker inte in skall lägga upp här så att alla ser, räcker väll med att ni arrangörer har det?

patrik90j
24 mars 2011 · 847 Inlägg

Peking_tjej skrev:
Varför skall ni ha reg nr?
Eller kan kanske förstå varför men jag tycker inte in skall lägga upp här så att alla ser, räcker väll med att ni arrangörerhar det?

fattar inte varför alla e så rädd att ge ut de?
lika så personer som e rädd att ge ut sitt personnummer allt finns endå två tryck bort på datorn lol

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
Black_Ghost
24 mars 2011 · 142 Inlägg

Peking_tjej skrev:
Varför skall ni ha reg nr?
Eller kan kanske förstå varför men jag tycker inte in skall lägga upp här så att alla ser, räcker väll med att ni arrangörer har det?

Håller me dig fullständigt..så länge reg nr läggs upp så alla ser det så finns det stora risker att folk som inte kan hålla i sina egna saker har väldigt lätt att ta reda på vart bilen finns m.m för att kunna plundra den m.m..
just därför fick ni ej något reg nr utav mig

mvh benny/ team street knight

danielffs
24 mars 2011 · 308 Inlägg

Black_Ghost skrev:

Peking_tjej skrev:
Varför skall ni ha reg nr?
Eller kan kanske förstå varför men jag tycker inte in skall lägga upp här så att alla ser, räcker väll med att ni arrangörer har det?

Håller me dig fullständigt..så länge reg nr läggs upp så alla ser det så finns det stora risker att folk som inte kan hålla i sina egna saker har väldigt lätt att ta reda på vart bilen finns m.m för att kunna plundra den m.m..
just därför fick ni ej något reg nr utav mig

mvh benny/ team street knight

Anledningen till varför det är ett krav är för att  få bort oseriöst folk,och för att veta vem det var som  misskötte sig om någon gör det. med tanke på hur många regnr det finns publikt just nu så anser jag att chansen   är lika stor att någon tar ert regnr när ni är ute och åker som attt dom tar det härifrån.

syabo
24 mars 2011 · 1 278 Inlägg

finns nog såna som skiter i att anmäla sig, de kommer ändå pga att de inte vill skriva ut reg nr..

Street Knight
RoobsteR R som i Robban....
24 mars 2011 · 122 Inlägg

danielffs skrev:

Black_Ghost skrev:

Peking_tjej skrev:
Varför skall ni ha reg nr?
Eller kan kanske förstå varför men jag tycker inte in skall lägga upp här så att alla ser, räcker väll med att ni arrangörer har det?

Håller me dig fullständigt..så länge reg nr läggs upp så alla ser det så finns det stora risker att folk som inte kan hålla i sina egna saker har väldigt lätt att ta reda på vart bilen finns m.m för att kunna plundra den m.m..
just därför fick ni ej något reg nr utav mig

mvh benny/ team street knight

Anledningen till varför det är ett krav är för att  få bort oseriöst folk,och för att veta vem det var som  misskötte sig om någon gör det. med tanke på hur många regnr det finns publikt just nu så anser jag att chansen   är lika stor att någon tar ert regnr när ni är ute och åker som attt dom tar det härifrån.

men då borde man kunna pma regnummret och ni inte skriver ut det? eller har jag missat något? tongue

Volvo V70 2.4D "Mette" (2008)
Danneeandersson
24 mars 2011 · 332 Inlägg

syabo skrev:
finns nog såna som skiter i att anmäla sig, de kommer ändå pga att de inte vill skriva ut reg nr..

men då blir det ingen dekal! wink

Audi A4 2.0 TDI Quattro "Proline" (2011)
BMW 525 Touring "Herrgårdsturbon" (1995)
syabo
24 mars 2011 · 1 278 Inlägg

tror jag, de orkar nog inte sitta vid både infarterna med listor och kolla vilka som är anmälda, lär bli 150-200 st, då måste man köra på samling kl 7 o avgång kl 12 big_smile

Street Knight
Supraner VIP Medlem
24 mars 2011 · 251 Inlägg

syabo skrev:
tror jag, de orkar nog inte sitta vid både infarterna med listor och kolla vilka som är anmälda, lär bli 150-200 st, då måste man köra på samling kl 7 o avgång kl 12 big_smile

Han syftade på att det inte blir en dekal.. Inte att de inte får hänga med...

Danneeandersson
24 mars 2011 · 332 Inlägg

Qziny skrev:

syabo skrev:
tror jag, de orkar nog inte sitta vid både infarterna med listor och kolla vilka som är anmälda, lär bli 150-200 st, då måste man köra på samling kl 7 o avgång kl 12 big_smile

Han syftade på att det inte blir en dekal.. Inte att de inte får hänga med...

Precis wink

BMW 525 Touring "Herrgårdsturbon" (1995)
Audi A4 2.0 TDI Quattro "Proline" (2011)
syabo
24 mars 2011 · 1 278 Inlägg

Danneeandersson skrev:

Qziny skrev:

syabo skrev:
tror jag, de orkar nog inte sitta vid både infarterna med listor och kolla vilka som är anmälda, lär bli 150-200 st, då måste man köra på samling kl 7 o avgång kl 12 big_smile

Han syftade på att det inte blir en dekal.. Inte att de inte får hänga med...

Precis wink

men för att få en dekal så måste de ju veta vilka som är anmälda?!

Street Knight
Supraner VIP Medlem
24 mars 2011 · 251 Inlägg

syabo skrev:

Danneeandersson skrev:

Qziny skrev:

Han syftade på att det inte blir en dekal.. Inte att de inte får hänga med...

Precis wink

men för att få en dekal så måste de ju veta vilka som är anmälda?!

Men anledningen till att man skriver namn och diverse grejer är väl för att det ska stå på dekalen... Eller har jag fattat något fel? yikes
Sen är det väl inte så svårt att dela ut dekaler tongue Det var ju snack om att de behövde hjälp med att dela ut dekaler på parkeringen, borde inte va så svårt.. Men vem vet, ur probably right...

syabo
24 mars 2011 · 1 278 Inlägg

på deklaerna kommer de inte stå något personligt. alla kommer se likadana ut. jo om vi säger att det är 300 bilar, och 150 av dom ska ha dekal.. kommer ta tid.. smile

Street Knight
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang