7221
Sök

Inför: Karavan till Elmia 2011 från Linköping/ Mantorp 23 april

332 Inlägg
14 februari 2011
hoppas man hinner få bilen chippad och 3" monterat innan, skulle vara skoj!!

30 Inlägg
17 februari 2011
Tjena! tänkte höra om intresse finns för ett ljudsystem till träffen i mantorp? så Arrangören kan prata i mikrofon, och så ni eventuellt kan spela lite bakrunds musik m.m. kan fixa de då jag håller på med ljud & ljus uthyrning smile

947 Inlägg
17 februari 2011
Trådstartare
johan2904 skrev:
Tjena! tänkte höra om intresse finns för ett ljudsystem till träffen i mantorp? så Arrangören kan prata i mikrofon, och så ni eventuellt kan spela lite bakrunds musik m.m. kan fixa de då jag håller på med ljud & ljus uthyrning smile
Hej tyvärr är inte detta så intressant då vi inte blir i mantorp så länge. Men ska komma ihåg det ifall det blir annat arrangemang i sommar smile

30 Inlägg
17 februari 2011
okey smile bara att kontakta mig i så fall.
kanske dyker upp med min jeep till karavanen om inget annat kommer i vägen i alla fall smile

947 Inlägg
17 februari 2011
Trådstartare
johan2904 skrev:
okey smile bara att kontakta mig i så fall.
kanske dyker upp med min jeep till karavanen om inget annat kommer i vägen i alla fall smile
du är välkommen smile men ska du åka med i karavanen så anmäl dig gärna smile gorg namn, förnamn, bil, regnr, ort smile

galen
85 Inlägg
18 februari 2011
kommer ni ligga på ett led i en fil iår?kommer ihåg förra året när jag passerade mantorp o hamna mitt i er karavan o ni låg o puttra i båda filerna...va nästan omöjligt att ta sig förbi

TMR|Team Moisty Racing
454 Inlägg
18 februari 2011
wellis skrev:
kommer ni ligga på ett led i en fil iår?kommer ihåg förra året när jag passerade mantorp o hamna mitt i er karavan o ni låg o puttra i båda filerna...va nästan omöjligt att ta sig förbi
ja du kan ju alltid åka lite tidigare om du har så bråttom?

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN

947 Inlägg
18 februari 2011
Trådstartare
wellis skrev:
meningen är väl att ligga i en fil. Men som du vet så blir många gasglada och vill köra om alla andra

108 Inlägg
18 februari 2011
längtar redan hehe

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar

galen
85 Inlägg
18 februari 2011
andino skrev:
wellis skrev:
lr så kan ni som åker i en karavan hålla er i en fil eftersom ni inte ska köra om varandra...tror inte att jag är den ända som blir irriterad när ni tar upp hela motorvägen

Touch by U
910 Inlägg
18 februari 2011
wellis skrev:
andino skrev:
wellis skrev:
lr så kan ni som åker i en karavan hålla er i en fil eftersom ni inte ska köra om varandra...tror inte att jag är den ända som blir irriterad när ni tar upp hela motorvägen
Vi har strikta regler där vi SKA hålla oss i en fil men sen är det vissa som inte gör det och det är svårt att "putta" tillbaka in dom i ledet...

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

galen
85 Inlägg
18 februari 2011
då kanske man ska fundera på att inte åka med i en karavan.....

308 Inlägg
18 februari 2011
wellis skrev:
då kanske man ska fundera på att inte åka med i en karavan.....
Helt klart, reglerna säger att man  ska hålla sig i högerfilen.

947 Inlägg
18 februari 2011
Trådstartare
sen är det även sunt förnuft som gäller att man inte ligger i vänster fil hela vägen och blockerar. Säger inget om att man vill köra om alla för att ta bilder och sen lägga sig på sin plats igen.

69 Inlägg
19 februari 2011
Undrar om det blir avspärrningar direkt till A6 iår.. kommer ihåg att det var ett jäkla åkande runt för att hitta infarter som stigar in till parkeringen tongue

Det man inte har under huvven får man ha i bagaget!
WWW.AUTOHIFI.SE

98 Inlägg
19 februari 2011
Enkel regel! Om det kommer någon i vänsterfil i hög fart och trycker i röven bakifrån så kör man åt sidan! (Kan låta lite komiskt!) big_smile

PS: Vänsterfil = Inte under 120km/h!!! = Säkerheten först!!

Och släpp in folk i högerfilen om någon vill in!
Och folk som MÅSTE ligga bakom eller framför sina polare lägg ner ni hinner se era polare där nere!

Kör så det rycker men kör med hjärnan för det gör vi som åker stjärna! big_smile

Dästo mer dästo bättre

kevlar_soul
19 februari 2011
Bjorkracing skrev:
Enkel regel! Om det kommer någon i vänsterfil i hög fart och trycker i röven bakifrån så kör man åt sidan! (Kan låta lite komiskt!) big_smile

Och folk som MÅSTE ligga bakom eller framför sina polare lägg ner ni hinner se era polare där nere!

Kör så det rycker men kör med hjärnan för det gör vi som åker stjärna! big_smile
Och du är mannen som spikar de nya trafiklagarna eller? Vänsterfil är fortfarande 110 km/h, ingenting annat, om du inte skrivit om den svenska lagboken?

Folk med stjärna åker utan hjärna? tongue

TMR|Team Moisty Racing
454 Inlägg
19 februari 2011
kevlar_soul skrev:
Bjorkracing skrev:

Och du är mannen som spikar de nya trafiklagarna eller? Vänsterfil är fortfarande 110 km/h, ingenting annat, om du inte skrivit om den svenska lagboken?

Finns ju väg med 120km/h begränsning numera sedan 3 år tillbaka men men tongue...
Senast redigerat av andino (19 februari 2011)

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN

1 072 Inlägg
19 februari 2011
kevlar_soul skrev:
Bjorkracing skrev:

Du har 120 ner till öhög  wink

andino va visst snabbare madroll
Senast redigerat av sik (19 februari 2011)

kevlar_soul
19 februari 2011
sik skrev:
kevlar_soul skrev:
Bjorkracing skrev:

Du har 120 ner till öhög  wink
Absolut, men Karavanen slutar väl inte i Ödeshög? tongue

Sök