1968
Sök

Inför: Karavan till Elmia 2011 från Linköping/ Mantorp 23 april

1 072 Inlägg
19 februari 2011
kevlar_soul skrev:
sik skrev:
kevlar_soul skrev:

Och du är mannen som spikar de nya trafiklagarna eller? Vänsterfil är fortfarande 110 km/h, ingenting annat, om du inte skrivit om den svenska lagboken?

Folk med stjärna åker utan hjärna? tongue

Du har 120 ner till öhög  wink

Absolut, men Karavanen slutar väl inte i Ödeshög? tongue

Haha din fuling, men du fattar va jag menar big_smile

98 Inlägg
19 februari 2011
kevlar_soul skrev:
Bjorkracing skrev:
Enkel regel! Om det kommer någon i vänsterfil i hög fart och trycker i röven bakifrån så kör man åt sidan! (Kan låta lite komiskt!) big_smile

PS: Vänsterfil = Inte under 120km/h!!! = Säkerheten först!!

Och släpp in folk i högerfilen om någon vill in!
Och folk som MÅSTE ligga bakom eller framför sina polare lägg ner ni hinner se era polare där nere!

Kör så det rycker men kör med hjärnan för det gör vi som åker stjärna! big_smile

Och du är mannen som spikar de nya trafiklagarna eller? Vänsterfil är fortfarande 110 km/h, ingenting annat, om du inte skrivit om den svenska lagboken?

Folk med stjärna åker utan hjärna? tongue

120km/h är det en bit ner mot Jönköping om jag får ursäkta mig big_smile

Leta fakta innan du säger något! big_smile
Bakom ratten är motor GE FULLT så länge man inte skadar ett människoliv big_smile

Pice man:D!

Sen har ja missat hur man stavar med big_smile haha MOTTOT*
Senast redigerat av Bjorkracing (19 februari 2011)

Dästo mer dästo bättre

kevlar_soul
19 februari 2011
Haha, ok, jag ger mig.. Det jag ville få fram var väl snarare att man inte skall skriva att det är minst 120 som gäller.. När begränsningen är just 120 wink

Som du skriver, bara man tänker efter före så är det säkert lugnt..

En fråga bara, hur skall man göra när det kommer en stor långtradare eller dylikt som vill på vid en påfart? Verkar ju som att karavanen kommer bli kalaslång?

83 Inlägg
20 februari 2011
kevlar_soul skrev:
Haha, ok, jag ger mig.. Det jag ville få fram var väl snarare att man inte skall skriva att det är minst 120 som gäller.. När begränsningen är just 120 wink

En fråga bara, hur skall man göra när det kommer en stor långtradare eller dylikt som vill på vid en påfart? Verkar ju som att karavanen kommer bli kalaslång?

det är väl inte så svårt när en långtradare bara får köra i 90 så är de inte så svårt o köra om den :smile

1 Inlägg
20 februari 2011
Jag ska med! smile

Saabn, Emil, Saab 900 2.0t, xne 941, Finspång.

947 Inlägg
20 februari 2011
Trådstartare
martin_nicklasson skrev:
kevlar_soul skrev:

det är väl inte så svårt när en långtradare bara får köra i 90 så är de inte så svårt o köra om den :smile

dom får bara köra i 80 med släp wink dock kör de flesta i 90 tongue men det är inte så svårt å släppa ut den, bara för att vi åker i en karavan så ska vi inte hindra andra trafikanter.

German Engineering
9 083 Inlägg
21 februari 2011
Jag hoppas verkligen att det blir en riktigt stor samling med bilar som tillsammans kör i en stor led längs E4:an, det vore häftigt big_smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

TMR|Team Moisty Racing
454 Inlägg
21 februari 2011
CarpeDiem skrev:
Jag hoppas verkligen att det blir en riktigt stor samling med bilar som tillsammans kör i en stor led längs E4:an, det vore häftigt big_smile

det kommer det bli wink var så säker
Senast redigerat av andino (21 februari 2011)

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN

947 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
vi är uppe i över 100 bilar totalt nu

332 Inlägg
21 februari 2011
850_GLT skrev:
vi är uppe i över 100 bilar totalt nu

Skoj! Det lär ju inte bli mindre heller!

184 Inlägg
22 februari 2011
då måste ja vara nr 101 big_smile

anvnamn         förnamn           bil                 regnr                  ort

Rorokungen         Rovan       Nissan 200sx s14    RCF310            Linköping

252 Inlägg
23 februari 2011
Så om man skulle åka med denna karavan är det inte tillåtet att åka ut i vänsterfil och ta några bilder på polares bilar?

59 Inlägg
23 februari 2011
RiNka skrev:
Så om man skulle åka med denna karavan är det inte tillåtet att åka ut i vänsterfil och ta några bilder på polares bilar?

De står att man skulle få åka ut och ta kort men bara om man letade sig in ledet snabbt igen så skulle de inte va nåt big_smile

947 Inlägg
23 februari 2011
Trådstartare
RiNka skrev:

jodå det är klart att man får åka om och ta bilder smile mena bara att man inte ska ligga och köra i vänster fil hela vägen till jkpg och blockera andra som ev vill köra om.

158 Inlägg
25 februari 2011
Man kanske skulle ta och haka på.....

//F

88 Inlägg
25 februari 2011
Fega84 skrev:
Man kanske skulle ta och haka på.....

//F

Det tycker jag du ska göra:)

12 Inlägg
28 februari 2011
Hänger gärna på:)
får se om jag får med bror också.

Garaget namn              namn                 bil                           reg nr                    region
Soder8605                    Robin              BMW Z3 M roadster    WBE 956                Finspång
Senast redigerat av soder8605 (28 februari 2011)

10 Inlägg
28 februari 2011
Simon Söderkvist BMW m5 bjg664 åker gärna med big_smile åker från Finspång

332 Inlägg
28 februari 2011
24ventiler skrev:
Simon Söderkvist BMW m5 bjg664 åker gärna med big_smile åker från Finspång

helrätt! wink åker brorsan med? wink

10 Inlägg
28 februari 2011
Danneeandersson skrev:
24ventiler skrev: