jag hoppar av denna resa har åkt på megainfluensa med 40 i feber o muskelvärk skulle aldrig palla sitta bilen massa timmar o allra minst knalla runt på Elmia :'(
sånt e livet ibland, ni får ha en bra resa o en rolig dag
exakt vi som leder denna karavan kommer tyvärr inte ha några dekaler på västen eftersom vi inte fick några skickade upp hit... bara att komma fram och fråga om det är nåt ni undrar
Uppdaterat så nu har jag tagit bort dom som avanmält sig och uppdaterat med nya färska namn
Och vi vill att det ska hålla er till ledet hela tiden så helst vill vi endast ha så få fotobilar det bara går. från Sthlm - Mantorp iallafall sedan får ni göra som 850_GLT säger...
Men se til latt hålla ledet så blir det helt enkelt snyggast och bäst så vi har som sagt 3 bilar som garanterat fotar och filmar. Alla som är intresserade av att fota och filma får komma fram till mig i Kungens kurva så får vi gå igenom lite innan bara för att det inte ska bli en enda stor röra. Låter detta bra för er? hoppas ni är nöjda än så länge
Kommer inte åka med bestämd Audi A4 1.8TSQ, blir polarns stenhårda 328 e36! Snor min klibba och trycker på hans bil istället Se imorgonbitti gottfolk! Ses 7!