2213
Sök

Projekt: VILA I FRID Toyota Supra MKIV Singelturbo och Audi Gtt. GARAGEBRAND!!!

German Engineering
9 083 Inlägg
26 mars 2011
Bra jobbat smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Touch by U
910 Inlägg
27 mars 2011
Det är lagom stort på bild ser det sjukt litet ut men i verkligheten yikes oj oj oj haha big_smile samma size som mina fälgar xD

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

Touch by U
910 Inlägg
27 mars 2011
ascona84 skrev:
bromsarna tar inte i fälgen

Nej de gör dom inte de e väl det första man kollar? xD å skulle dom göra det så skulle inte fälgen kunna vara där heller tongue

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

SMR | SM Racing
651 Inlägg
27 mars 2011
Exakt

SM Racing

Touch by U
910 Inlägg
3 april 2011
Imorrn kommer det nya delar till den vite smile nya remmar och nya front lysen se vad man hinner med smile trevlans så det bli en hel del uppdateringar här denna vecka då även toppen till Supran komemr så nu kommer det bli fart här runt omkring big_smile Och vi hinner klart till Elmia KANON! big_smile

Touch by U
910 Inlägg
5 april 2011
Då har man fått bilen körduglig lite små saker kvar smile film komemr strax!!!

Touch by U
910 Inlägg
5 april 2011

Pang PANG! Innan kvällen led till sitt slut smile

Och lite lek såklart smile

Och lite varvning smile

Ses 15:e och sedan på Elmia samt karavanen ner till Elmia big_smile

Hade å lycka till big_smile

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
5 april 2011
fetingmys bilen börjar bli! saknar bara fyrhjulsdriften så skulle du få insidan av mina byxor lite oroliga lol

Touch by U
910 Inlägg
5 april 2011
haha räcker inte detta liksom? wink den blir quattro förhoppningsvis nästa vinter smile

642 Inlägg
5 april 2011
Fan va gött att allt lirade som det skulle smile Ljudet på bilen var riktigt vasst också!

Touch by U
910 Inlägg
5 april 2011
DanneJ skrev:
Fan va gött att allt lirade som det skulle smile Ljudet på bilen var riktigt vasst också!

Ja å detta trots att det bara är en 10v ;P haha
Är så sjukt glad big_smile

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
5 april 2011
Fprobban skrev:
haha räcker inte detta liksom? wink den blir quattro förhoppningsvis nästa vinter smile

googla "nursing a semi" så förstår du vad jag har nu.

-Team Moisty Racing-
842 Inlägg
642 Inlägg
5 april 2011
Fprobban skrev:
DanneJ skrev:

Ja å detta trots att det bara är en 10v ;P haha
Är så sjukt glad big_smile

Hehe förstår det, körde också första provturen idag och det slutade mindre lyckligt med två skjutna tryckrör och en skjuten stålomspunnen oljeslang.

Touch by U
910 Inlägg
5 april 2011
eddhedd skrev:
Fprobban skrev:

googla "nursing a semi" så förstår du vad jag har nu.

Haha xD klockrent tongue

Snoofi tackar de kommer bli en rolig sommar smile

TMR|Team Moisty Racing
454 Inlägg
18 april 2011
Trådstartare
jahaja i fredags fick jag hem toppen, tog ju bara 10 veckor! Tack för den PBZ, elmia är kört men förhoppningsvis får jag ihop supran inom ett par veckor smile
har skruvat dit toppen och underdelen av insuget, kammarna ligger också på plats.

bilder kommer snart smile

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN

Pedantisk Perfektionist
232 Inlägg
18 april 2011
andino skrev:
jahaja i fredags fick jag hem toppen, tog ju bara 10 veckor! Tack för den PBZ, elmia är kört men förhoppningsvis får jag ihop supran inom ett par veckor smile
har skruvat dit toppen och underdelen av insuget, kammarna ligger också på plats.

Varför tog det sån jävla tid?

BMW/Alpina - Only the best is good enough

TMR|Team Moisty Racing
454 Inlägg
18 april 2011
Trådstartare
JHarnborg skrev:
andino skrev:

För att dom har för mycket jobb så att dom lägger allt på en hylla och sen kommer nya bortförklaringar varje gång man ringer...

själva jobbet med toppen är ju klockrent om man har tid att vänta nästan 3 månader...

har hört att det är många som har fått vänta länge, bla. en som lämnade in växellådan i september och inte fått den än...

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
18 april 2011
andino skrev:
JHarnborg skrev:
andino skrev:

För att dom har för mycket jobb så att dom lägger allt på en hylla och sen kommer nya bortförklaringar varje gång man ringer...

själva jobbet med toppen är ju klockrent om man har tid att vänta nästan 3 månader...

har hört att det är många som har fått vänta länge, bla. en som lämnade in växellådan i september och inte fått den än...

Jag känner Nima (han som svarar på telefon om man ringer dem) och dom försöker faktiskt sitt bästa. Det måste ha varit komplikationer som fan!

Sök