Finns film från uppstarten förra sidan... svårt att filma sig själv när man kör... och så har jag ju sug chip och spridare i nu..
Tack förresten
Du får tejpa fast makeran på en lyktstolpe vid mcdonalds och lägga en burn:) Jo såg den filmen men ville ha lite mera action:) Ha en trevlig födelsedag:)
Får säga grattis i efterskott då Det är helt sjukt va man blir impad av din kunskap! Önskar dig all lycka med bygget och kommer inte säga som alla andra att fan va fränt med 1000hk. Det fränaste här är ju att du gör allt själv och siktar högt!
Får säga grattis i efterskott då Det är helt sjukt va man blir impad av din kunskap! Önskar dig all lycka med bygget och kommer inte säga som alla andra att fan va fränt med 1000hk. Det fränaste här är ju att du gör allt själv och siktar högt!
Mvh LemborN
Tack får jag säga ja jag vet inte ens om jag kommer nå 1000 hk och ska jag vara ärlig så kommer jag vara riktigt nöjd med 700 med Jo jag tycker de e kul att göra grejerna själv faktiskt (fast jag har fått mycket hjälp av mina vänner med skruvning och ideer
Ang filmer från när jag kör med bilen så kommer de nog först när jag har lackat om den och de blir nog snarast efter reggbesiktning
På vilket varvtal tänkte du plocka 700-1000hk? Antar att du satsar på en hög effekt siffra bara. Har svårt och tänka mig att du får ett brett och fint register med en sådan stor turbo som lär behövas för att upfylla målet.
Men ska bli kul och se en film och ett bromspapper! Lycka till.
Har precis läst igenom hela projektet å måste ju bara säga att man blir sjukt imponerad på dina kunskaper får själv en enorm inspiration till mitt lilla projekt ska bli väldigt intressant att följa! 1000hk i en 8v lite tveksamt men säg som Gunde: "Ingenting är omöjligt!" håller tummarna på att du fixar målet
På vilket varvtal tänkte du plocka 700-1000hk? Antar att du satsar på en hög effekt siffra bara. Har svårt och tänka mig att du får ett brett och fint register med en sådan stor turbo som lär behövas för att upfylla målet.
Men ska bli kul och se en film och ett bromspapper! Lycka till.
Jag hoppas på att ha dom siffrorna innan 7000 rpm i alla fall alltså 700hk... och skulle tro att 2.75L gör sitt för körbarheten plus en massa annat i setupen Men en ändring tror jag de blir i år... troligvis kommer den bara bli mappad på vägen i år för att jag känner att de är meningslöst att slänga ut pengar på bänkkörning när jag ändå vill byta turbo till nästa år
Har precis läst igenom hela projektet å måste ju bara säga att man blir sjukt imponerad på dina kunskaper får själv en enorm inspiration till mitt lilla projekt ska bli väldigt intressant att följa! 1000hk i en 8v lite tveksamt men säg som Gunde: "Ingenting är omöjligt!" håller tummarna på att du fixar målet
Tack så mycket... men en 1000hk bromsning kommer inte inträffa i år... får va glad om de blir nån bänkkörning över huvudtaget i år allt beror på hur han kommer bete sig med den stora turbon
siktar på att få bilen lackad och få köra lite bana i år i alla fall
Idag har jag gjort mig en fuelrail blev 19mm invändig så de borde väll räcka och bli över om jag så ska ha 2000 hk
börjar med att lägga ut en bild på (dump)ventilen jag svetsade ihop på jobbet häromdagen med kollegan brevid
Så lite bilder ifrån när jag trixade lite med railen Började borra med ett kort 19mm borr för att få styrning till de långa I med de långa borret när hålet va färdigt så va de dags att fräsa lite