någon som har dubbade vinterdärck till en volvo 940 195/65-15, ev annan dimension om fälg följer med, räcker med 2st till bakdäcken. Dom jag har är det typ 2mm kvar på =S
Jag tycker absolut att vi ska köra i olika omgångar för dom med isdäck och dubb och för dom utan, sen kanske även en stund för dom som inte känner sig riktigt säkra samt för nya förare som inte har hunnit känna på banan riktigt. Lite flaggor skulle säkert höja kvaliteten på racingen lite med tror jag.
Verkligen sjukt kul dag minsann! Guldtillfälle att verkligen få lära sig hur bilen beter sig utan att riskera att klippa en refug eller liknande. Känns som att man är skyldiga några en gentjänst efter gårdagen när man fastnade ett x-antal gånger. ^^ Tack för bogseringen ur snövallarna och syns nästa söndag!
Och till en viss TWR-medlem som körde den gråa Volvon! KOLLA FÖR I HELVETE NÄSTA GÅNG INNAN DU KÖR UT PÅ BANAN FÖR FAN! Kunde ha slutat riktigt otrevligt om inte jag hade valt att väja.
Tänk dig för! Kanske helt enkelt skiter i att väja nästa gång...
Jag såg dig och jag antog du såg mig också. Det var därför jag höll mig i vänsterspåret längst depåutfarten och tänkte att du skulle köra om mig på högern. Gäller ju att samspela lite på tävlingsbanan
Sen är det väll smidigare att komma fram till mig o snacka än att sitta här o gnälla om mig..
vi får nog försöka fixa en till bana om man kör samma betalning som sist så blire ju inga problem med plogning heller vi som har startat det där får väl ge oss ut någon dag och markera ut en ny bana, kanske skulle fixa lite förslag på hur den skulle se ut? någon som e sugen på att säga hur dom vill ha den?
Verkligen sjukt kul dag minsann! Guldtillfälle att verkligen få lära sig hur bilen beter sig utan att riskera att klippa en refug eller liknande. Känns som att man är skyldiga några en gentjänst efter gårdagen när man fastnade ett x-antal gånger. ^^ Tack för bogseringen ur snövallarna och syns nästa söndag!
Och till en viss TWR-medlem som körde den gråa Volvon! KOLLA FÖR I HELVETE NÄSTA GÅNG INNAN DU KÖR UT PÅ BANAN FÖR FAN! Kunde ha slutat riktigt otrevligt om inte jag hade valt att väja.
Tänk dig för! Kanske helt enkelt skiter i att väja nästa gång...
Jag såg dig och jag antog du såg mig också. Det var därför jag höll mig i vänsterspåret längst depåutfarten och tänkte att du skulle köra om mig på högern. Gäller ju att samspela lite på tävlingsbanan
Jo, jag såg dig. Men nu var det så att jag antog att du skulle vänta (som alla andra gjorde. även jag, innan man körde ut på bana.) med att köra ut tills det var fritt. För så som jag anser det lite är det dom som ska köra ut på banan som ska vänta tills det är fritt och riskfritt, inte dom som redan kör. Samspela ska man absolut göra, men det du gjorde var ju lite som att dra en rödkörning mitt i en trafikerad korsning.
Nåja, no hard feelings. Gjort är gjort, och det enda du gjorde var att förstöra ett fint ställ. ^^
det beror ju på hur många som e sugna på att köra igen om vi då måste fixa en till bana eller ej. Annars om man nöjer sig med den som e och orkar trängas så blir de ju ingen betalning då vi inte behöver använda bondens hjälp
någon som har dubbade vinterdärck till en volvo 940 195/65-15, ev annan dimension om fälg följer med, räcker med 2st till bakdäcken. Dom jag har är det typ 2mm kvar på =S
Har två stycken gamla, dock inte så mycket dubb kvar och utan fälg
Senast redigerat av daniel_audi92 (21 februari 2011)